Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@18:44:17 GMT

دارایی صاحبان سهام عدالت نصف شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۱۷۰۸

خرداد: با افت پی در پی شاخص بورس در سایه بی توجهی مسئولان دولتی، ارزش سهام عدالت نیز افت قابل توجهی داشته است. در حالی که ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی در تیر ماه و در اوج خود به ۲۰ میلیون و ۲۷۱ هزار تومان رسیده بود در پایان معاملات شنبه سوم آبان ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی بالغ بر ۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ارزش هر برگه سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی از نقطه اوج خود در تیر ماه نصف شده و در پایان معاملات شنبه ۳ آبان به ۱۱ میلیون و ۱۱۱ هزار تومان رسیده است.
با افت پی در پی شاخص بورس در سایه بی توجهی مسئولان دولتی، ارزش سهام عدالت نیز افت قابل توجهی داشته است.
در حالی که ارزش هر برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی در تیر ماه و در اوج خود به 20 میلیون و 271 هزار تومان رسیده بود در پایان معاملات شنبه سوم آبان ارزش هر برگه سهام عدالت 532 هزار تومانی بالغ بر 11 میلیون و 111 هزار تومان شده است.
بر این اساس ارزش سهام عدالت نسبت به اوج خود از تیر ماه تاکنون حدودا به نصف کاهش یافته است.
درحالی دارایی صاحبان سهام عدالت طی فقط چند ماه نصف شده است که مسئولان دولتی بارها سهام عدالت را دارای ارزشی بالاتر دانسته و به صاحبان این سهام که عمدتا از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند توصیه کرده اند از فروش سهم عدالتشان خودداری کنند.
منبع: تسنیم برچسب ها: سهام عدالت

منبع: خرداد

کلیدواژه: سهام عدالت ارزش هر برگه سهام عدالت هزار تومانی هزار تومان تیر ماه اوج خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی

بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، پزشکان، نمایشگاه‌داران خودرو، صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک، رستوران‌داران، طلافروشان، وکلا، فروشندگان لوازم خانگی و صاحبان آرایشگاه‌های زنانه در زمره بزرگترین فراریان مالیاتی قرار دارند.

گروه اینفوگرافیک بازارنیوز- سروش نظری؛ بر اساس آخرین داده‌های منتشر شده از سوی سازمان امور مالیاتی، سرانه پرداخت مالیاتی فعالان برخی از اصناف در طول یک سال کمتر از یک کارمند معمولی و یا کارگر است؛ این در حالی است که میزان درآمد سالانه شاغلان این بخش‌ها چندین برابر یک کارگر و یا کارمند است.


بر اساس این اطلاعات، پزشکان، نمایشگاه‌داران خودرو،صاحبان بنگاه‌های معاملات املاک، رستوران‌داران، طلافروشان، وکلا، فروشندگان لوازم خانگی و صاحبان آرایشگاه‌های زنانه از جمله اصنافی هستند که نسبت به درآمد بالای خود، سرانه مالیاتی کمتری را در طول یک سال پرداخت می‌کنند.

 



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: فرار مالیاتی ، طلا فروشان ، پزشکان ، وکلا ، مشاوران املاک ، نمایشگاه‌داران خودرو ، سازمان امور مالیاتی ، دریافت مالیات لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAJ

دیگر خبرها

  • این افراد بازنده بزرگ بورس هستند
  • شهدا و کودکان غزه دانشگاه‌های اروپا و آمریکا را فتح کردند
  • اینفوگرافیک| فراریان بزرگ مالیاتی
  • صدور برگه‌ جواب تقلبی در آزمایشگاه‌ها صحت ندارد
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • هشدار ستاد مبارزه با قاچاق کالا به صاحبان مالها
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند