Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرا شدن طرح آمران سلامت در شهرستان‌های استان یزد، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا توسط جوانان و داوطلبان بشردوست این جمعیت خبر داد.

دکتر «محسن حرازی زاده یزدی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری با مسئولان ستاد ملی کرونا در خصوص استفاده از ظرفیت داوطلبان در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار کرد: طبق دستور رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مقرر شد طرح آمران سلامت را در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه‌های لازم به هموطنان و آن هم با استفاده از ظرفیت اعضای جوان و داوطلب جمعیت هلال احمر استان یزد، از فردا در سطح معابر پرتردد مراکز شهرستان‌ها و یزد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این طرح مقرر است جوانان و داوطلبان بشردوست جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور در معابر پر تردد، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و پروتکل های جاری، هموطنانی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام می کنند را به رعایت پروتکل ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد نمایند. 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: طرح آمران سلامت از صبح روز دوشنبه مورخ پنجم آبان ماه در معابر اصلی و پر تردد مراکز شهرستان‌های استان یزد، به خصوص در نقاط پرتردد شهر یزد آغاز شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، حرازی زاده یزدی در پایان خاطرنشان کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور مستلزم توجه جدی به دستورالعمل‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین پرهیز از تردد غیر ضرور در معابر مختلف است که ما نیز در جمعیت هلال احمر، در راستای اجرای فرمایشات رهبر معظم انقلاب و در جهت حفاظت از سلامت هموطنان، امیدواریم با اجرای طرح آمران سلامت بتوانیم با همکاری همه اقشار مردم و مسئولان، از وضعیت نگران کننده شیوع کرونا، با افتخار و با کمترین مورد ابتلا عبور کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر طرح آمران سلامت يزد جمعیت هلال احمر استان یزد طرح آمران سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۱۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ،محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد .

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۲۸ برنامه همزمان با هفته هلال احمر در گلستان
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر