Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@13:53:29 GMT

بیش از ۷۷ هزار حلقه لاستیک در اردبیل توزیع شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۲۵۲

بیش از ۷۷ هزار حلقه لاستیک در اردبیل توزیع شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان مشکین شهـرگفت: در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.
وی با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان‌های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله‌های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می‌شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می‌توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل فعالیت ۸۷ شرکت حمل و نقل کالا با بیش از ۷ هزار و ۷۸۹ دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: ۱۱ هزارو ۲۷۴ راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می‌کنند.
شیرین زاده از فعالیت ها و تلاش های شبانه روزی رانندگان و فعالان عرصه حمل ونقل استان قدردانی کرد و از صدور ۱۸۲ هزارو ۳۲۵ برگ بارنامه خبــر داد.

48

کد خبر 1448021

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان اردبیل حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است

داود شایقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: عوامل موثر در شاخص بهره وری نیروی کار آموزش و تخصص گرایی است که هم در استخدام نیروها و هم به کارگیری نیروهای جدید سعی شده تا شرایط بهتری را در استان شاهد باشیم.

وی به نرخ شهرنشینی نیز در اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: نرخ شهرنشینی در اردبیل ۶۸ درصد است و در نقطه مقابل نرخ روستانشینی نیز به کمتر از ۳۲ درصد رسیده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ضرورت توجه به عمران و آبادانی روستاها و آبادی ها را برای کاهش جابجایی و مهاجرت روستانشینان به شهرها یادآور شد و بیان کرد: در توزیع اعتبارات سعی شده تا مناق محروم و کمتر توسعه یافته در اولویت اصلی باشند.

شایقی گفت: در توزیع اعتبارات استانی فراتر از شاخص جمعیت شاخص محرومیت، جمعیت بیکار، فاصله از مرکز استان و روستاهای بالای ۲۰۰ نفر ساکن در کانون توجه قرار گرفته تا براساس این شاخصه ها ضریب توزیع اعتبارات را شاهد باشیم

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۶۴۵ میلیارد تومان اعتبار استان براساس ۱۴ شاخص توزیع شد تا بخشی از محرومیت ها در مناطق روستایی و محروم استان رفع شود.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل ادامه داد: استان اردبیل در رشد اقتصادی نیز وضعیتی به مراتب بهتر از میانگین کشوری دارد به طوری که رشد اقتصادی کشور ۳.۳ درصد و استان اردبیل ۳.۷ درصد اعلام شده است.

شایقی افزود: نرخ بیکاری در این استان ۱۲.۹ درصد تعیین شده و در فصول مختلف سال نیز این نرخ متغیر است.

وی گفت: در برخی از فصول سال نرخ بیکاری استان تک رقمی شده و قطعا امسال با راه اندازی واحدهای تولیدی جدید و اشتغال ایجاد شده در سال جهش تولید با مشارکت مردم امیدواریم این نرخ تعدیل شود.

کد خبر 6095544

دیگر خبرها

  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • اردبیل در شاخص بهره وری نیروی کار پنجم کشور است
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • کمبود پارکینگ و نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک در سنندج
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان