Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید آرزوی زدن گلی دیگر با دست راستش به تیم ملی انگلیس را دارد و از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو به عنوان فوتبالیست‌هایی دست‌نیافتنی یاد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو مارادونا در آستانه تولد 60 سالگی‌اش در گفت‌وگو با نشریه «فرانس فوتبال» در مواجه با این پرسش که «بازیکنان مورد علاقه‌تان در نسل کنونی، کدام هستند؟»، گفت: مسی و کریستیانو، کریستیانو و مسی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دید من این دو در سطحی فراتر از دیگر فوتبالیست‌ها هستند. من کسی را نمی‌بینم که به آنها نزدیک شود. هیچکسی حتی به نیمی از دستاوردهای لیونل و کریس نخواهند رسید.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «بهترین کادو در روز تولدتان چه چیزی می‌تواند باشد؟»، با اشاره به گلی که در جام جهانی 1986 با دست به انگلیس زد و آن گل بعداً به دست خدا معروف شد، باخنده اظهار داشت:  آرزو دارم این بار بتوانم با دست راست گلی دیگر به انگلیس بزنم.

«دست خدا» درباره مارادونا نیست

اسطوره فوتبال آرژانتین همچنین با اشاره به اینکه پس از کمک به ناپولی برای فتح جام یوفا در سال 1989 با المپیک مارسی به توافق رسیده بود اما کورادو فرلاینو، رئیس وقت باشگاه ناپولی در نهایت مانع جدایی وی شد، یادآور شد: مدیران باشگاه مارسی با من تماس گرفتند و پیشنهاد دستمزد دو برابری را دادند. در آن زمان برای ناپولی بازی می‌کردم و فرلاینو، رئیس باشگاه به من گفت اگر ما فاتح جام یوفا شویم، اجازه جدایی‌ات را می‌دهم.

ماردونا در تکمیل صحبت‌هایش گفت: برنارد تاپیه (رئیس باشگاه مارسی) و مایکل هیدالگو (مدیر باشگاه مارسی) حتی برای دیدن من و ارائه پیشنهاد به ایتالیا آمدند. وقتی ما با فتح جام یوفا به ناپل بازگشتیم، به فرلاینو گفتم "رئیس برای تمامی این سال‌های زیبا ممنونم، من دارم از ناپولی می‌روم". همان موقع فرلاینو خودش را به نفهمی زد، مثل اینکه چیزی نمی‌فهمد. او عهدشکنی کرد و پایان داستان این بود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مارسی ناپولی جام جهانی فوتبال کریستیانو رونالدو لیونل مسی دیگو مارادونا مارسی ناپولی جام جهانی فوتبال کریستیانو رونالدو لیونل مسی دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم

ویدیویی از مهارت های فوتبالی درخشان دیگو مارادونا، اسطوره فقید فوتبال آرژانتین را مشاهده می کنید.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • وقتی دوست صمیمی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی را می ترساند! / فیلم
  • مداوای بچه کفتار توسط مرد دوست دار محیط زیست
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ادامه آمار جادویی حسن‌زاده در تیم ملی
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم