Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو در اهانت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) و حمایت رئیس جمهور فرانسه از این اقدام اسلام ستیزانه بیانیه‌ای صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

، متن پیام بدین شرح است؛

 

 بسم‏الله الرحمن الرحیم

 

«یریدون لیطفؤا نورالله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرون» (صف/8)

 

اقدام موهن و سخیف نشریه شارلی ابدو که مورد حمایت رئیس جمهور فرانسه نیز واقع شده بار دیگر اسلام ستیزی مدعیان دروغین آزادی بیان را آشکار ساخت و باعث شد تا ساحت مقدس اشرف مخلوقات و رحمت للعالمین حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم مورد توهین چند باره قرار گیرد و قلوب قریب دو میلیارد مسلمان را جریحه‌دار نماید. مدعیان حقوق بشر که حرکت انفرادی یک دانش‌آموز فرانسوی علیه معلم خویش را به کلیت اسلام ربط داده و آن را بهانه‌ای برای تاختن به گُل سرسبد هستی قرار داده‌اند، اما جریحه‌دار شدن پی‌درپی قلوب صدها میلیون انسان آزادیخواه و مسلمان جهان را آزادی بیان تلقی کرده و آن را حمایت از ارزش‌های سکولاریسم می‌دانند. جاهلیت مدرن غربی سعی دارد تا با این اقدامات موهن جلوی بیدار شدن قلوب خفته ملت‌های خویش را گرفته و پنبه در گوش وجدان‌های بیدار بشری کرده و با توهین به مقدسات کامل‌ترین دین‌ها، مانع از گرایش فطرت‌های آگاه و بیدار به صراط مستقیم شود و همچنان اصرار دارد تا پیروان ابوسفیان‌های زمان بر صراط مغضوبان و گمراهان باقی بمانند. اما خدای متعال اراده کرده تا دین خویش را بر همه عالم و ادیان باطل مسلط گرداند هرچند که عده‌ای نادان بخواهند که نور ازلی و ابدی خالق هستی را با دهان خویش خاموش کرده و مانع از گسترش آن شوند. این اقدامات و توهین‌ها در حالی صورت می‌گیرد که تمدن نوین اسلامی می‌رود تا مرزهای معنویت و قلوب انسان‌های آزادیخواه جهان را درنوردد و اسلام ستیزی عامدانه و هدف‌دار ابولهب‏های زمان نیز کاری از پیش نخواهد برد و در نهایت این دستان توهین کنندگان به ساحت خاتم رسولان است که بریده خواهد شد و کاغذهای نشریات و انسان‏های توهین کننده هیزم آتشی خواهند شد که بانیان و حامیان اقدامات سخیف اخیر در آن خواهند سوخت.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم کردن این اقدامات سخیف و موهن، آن را نشانه‌ای از دست و پا زدن‌های غرب رو به اضمحلال و صهیونیسم رو به فروپاشی دانسته و هم پای دیگر آزادیخواهان جهان و مردم رشید و مسلمان ایران انزجار خود را از اقدام اخیر نشریه شارلی ابدو و حمایت رئیس جمهور فرانسه از آن اعلام می‌دارد و از مسلمانان جهان می‌خواهد تا در برابر جنایتکاران مستکبر عالم هم‏صدا و متحد شده تا سیل خروشان اتحادشان بنیان هر اسلام ستیزی را از بیخ و بُن برکَنَد و چهره واقعی دشمنان اسلام ناب محمدی(ص) را به شیفتگان آنها نمایان سازد.

 

 

پایان پیام/

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: محکومیت اهانت به پیامبر محکومیت بیانیه ارتش حمایت رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی

مردم یمن در تظاهرات باشکوه امروز خود در صنعاء بار دیگر بر آمادگی خود برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرده و خواستار گشوده شدن راه زمینی (از طریق عربستان)برای رفتن به فلسطین اشغالی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مردم صنعاء نیز همانند دیگر استانهای یمن امروز نیز همانند جمعه های گذشته تظاهرات باشکوهی در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات مستمر نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش برگزار کردند.

الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده استحمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

در بیانیه تظاهرات باشکوه مردم صنعاء بر آمادگی مجدد مردم یمن برای رفتن به غزه و جنگیدن مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر درخواست خود را مبنی بر گشوده شدن گذرگاه های زمینی امن(ازطریق عربستان) برای رفتن و مشارکت مستقیم در نبرد در کنار رزمندگان در فلسطین اشغالی مورد تاکید قرار می دهیم.
این بیانیه با تبریک به رزمندگان مقاومت فلسطین به سبب ضربات کوبنده آنها به اشغالگران صهیونیست از ادامه عملیات نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیان آن حمایت شده است.

این بیانیه آورده است بر ادامه بسیج و سرازیر شدن به سمت اردوگاه های آموزشی و آماده سازی با روحیه گسترده و آماده شدن دهها هزار رزمنده تاکید می کنیم.

این بیانیه افزود به نیروهای مسلح خود، عملیات مستمر و تاثیرگذار در نبرد پیروزی وعده داده شده و جهاد مقدس و ورود به رویارویی در دریا را تبریک گفته و خواستار عملیاتهای بیشتر هستیم.
در این عملیات آمده است از ملت های امت اسلام و آزادگان جهان می خواهیم سلاح تحریم اقتصادی کالاهای آمریکایی و اسرائیلی و شرکتهای حامی آنها را فعال کنند.

یمنی ها در این تظاهرات بر حمایت خود از عملیات مستمر و دردناک رزمندگان مقاومت فلسطین، لبنان و عراق علیه رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • نگرانی آمریکایی ها: بایدن در دوره دوم ریاست جمهوری می میرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • نگرانی آمریکایی‌ها: بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری می‌میرد
  • رئیسی در مسجد جامع «کالپیتی»: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • رئیسی: امروز همگان حقوق فلسطینیان را مطالبه می‌کنند
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • نشانه‌ های افزایش محبوبیت ایران در افکارعمومی جهان | نیویورکی ها درباره «وعده صادق» چه گفتند؟