Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر میثم حجتی پور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شیوع موج جدید ویروس کرونا و وضعیت قرمز شهر کرمانشاه، اظهار کرد: به دنبال افزایش تعداد مبتلایان کرونایی، ظرفیت بیمارستان شهدا با ۴۰ تخت معمولی و ۵ تخت ویژه تکمیل شده است و پذیرش جدید صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: تقریباً در شبانه روز ۴۰۰ الی ۵۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان مراجعه می‌کنند که ۴۰ درصد از آنها با علائم کرونا و یا مشکوک به کرونا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بیمارستان شهدا دارای ۱۱۰ تخت است و فضای فیزیکی این بیمارستان ظرفیت ارتقا به ۱۳۵ تخت را دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود این شرایط تا بهمن ماه ادامه داشته باشد، تصریح کرد: در صورت نیاز بیمارستان شهدا با ظرفیت کامل در اختیار بیماران کرونایی قرار خواهد گرفت و بخش اورژانس و عمل‌های جراحی به بیمارستان حضرت معصومه (س) منتقل خواهد شد.

حجتی‌پور با اشاره به روش مؤثر اکسیژن تراپی در درمان بیماران کرونایی، گفت: هم اکنون یک دستگاه اکسیژن ساز در بیمارستان شهدا موجود است و دستگاه دیگری نیز خریداری شده که به زودی نصب و راه اندازی می‌شود.

مدیر درمان سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه ادامه داد: از مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامه های بهداشتی را رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری و دورهمی ها خودداری نموده و استفاده از ماسک که بهترین پیشگری از ابتلاء به این ویروس است را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 5057280

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی کرمانشاه ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا شیراز بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی کرمانشاه گرگان شهادت امام رضا ع هفته ناجا مواد مخدر سانحه تصادف ستاد ملی مقابله با کرونا بیمارستان شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد، با این احساب در ۵ سال آینده نیمی از دانش آموزان به دانش آموزان مهارتی مبدل خواهند شد.

وی با بیان اینکه تأسیس هنرستان‌های وابسته به دستگا‌ها و تأسیس هنرستان‌های تیزهوشان در آیین نامه دولت تصویب شد، افزود: وزارتخانه‌های مختلف و ذیربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: ۲۰ درصد ظرفیت آموزش مراکز فنی حرفه‌ای به آموزش مهارت به سایر دانش آموزان رشته‌های دیگر اختصاص پیدا خواهد کرد.

صحرایی گفت: همچنین آموزش پرورش مکلف شده است ۳۰۰ ساعت به دانش آموزان غیر فنی و حرفه‌ای آموزش مهارتی بدهد.

وی افزود: تغییر کاربری هنرستان‌های کشور ممنوع اعلام شده است و در صورتی که امکان تداوم فعالیت یک هنرستان نباشد با اجازه آموزش و پرورش تغییر کاربری آن ممکن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • هوش مصنوعی به زودی امکان درمان در خانه را فراهم خواهد کرد