Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه آیت الله فاضلیان به معنای واقعی در عرصه عبادت هنرمند بود, گفت: در عین حالی که توجه به مسائل سیاسی و مسائل اجتماعی داشت, زهد, تقوا و گریز از دنیا جزو ویژگی‌های برجسته در وجود ایشان بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان, آیت الله حبیب الله شعبانی در جمع خبرنگاران با تسلیت ارتحال آیت الله سید رضا فاضلیان, اظهار داشت: مرحوم آیت الله فاضلیان چه در دوران قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب دارای خدمات و اقدامات فراوانی بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوران طاغوت و مبارزه با شاه بارها به منزل ایشان حمله ور شده بودند و ایشان را دستگیر و زندانی کرده بودند و در دوران دفاع مقدس نیز همراهی های فراوان آیت الله فاضلیان با رزمندگان در خاطرات موجود است.

نماینده ولی فقیه در همدان با اشاره به خدمات آیت الله فاضلیان در سال‌های پس از دفاع مقدس در همدان و ملایر, مطرح کرد: در کنار تمامی کارهای اجتماعی مرحوم فاضلیان در سنگرهای مختلف همچون نماز جمعه همدان و ملایر, ایشان یک برجستگی ویژه‌ای داشت و آن عبارت است از عارف مسلک بودن و عارف بودن ایشان.

عالمی که ماجرای عقد اخوت او با شهدا زبانزد مردم بود/شهدایی که پامنبری آیت الله فاضلیان بودند را بشناسیمآیت‌الله سید‌‌رضا فاضلیان دار فانی را وداع گفتقصه وصال شهیدی که 6 ماه پس از جنگ به قافله شهدا پیوست/ ماجرای خواستگاری آیت‌الله فاضلیان برای سردار اسلامیان


وی با تاکید بر اینکه آیت الله فاضلیان به معنای واقعی کلمه در عرصه عبادت هنرمند بود, گفت: در عین حالی که ایشان توجه به مسائل سیاسی و مسائل اجتماعی داشت, زهد, تقوا و گریز از دنیا جزو ویژگی‌های برجسته در وجود ایشان بود.

شعبانی آیت الله فاضلیان را نعمتی بزرگ برای استان خواند و عنوان کرد: ضمن تسلیت به خانواده معظم و علاقمندان ایشان, علو درجات را برای ایشان از درگاه پروردگار مسالت داریم.

وی به برنامه خاکسپاری و تشییع این عالم ربانی اشاره کرد و گفت: بنا بر وصیت ایشان, پیکر آیت الله فاضلیان در جوار حرم علی بن موسی رضا (ع) در مشهد مقدس به خاک سپرده خواهد شد و برنامه‌های دیگر نیز به اطلاع عموم مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین خواهد رسید.

انتهای پیام/741/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله فاضلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • آیت الله هاشمی علیا عنوان کرد؛ لطف الهی به مؤمنان جهت دوری از تعصب جاهلی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف