Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

دیه‌گو مارادونا در آستانه تولد 60 سالگی‌اش در گفت‌وگو با نشریه «فرانس فوتبال» در مواجه با این پرسش که «بازیکنان مورد علاقه‌تان در نسل کنونی، کدام هستند؟»، گفت: مسی و کریستیانو، کریستیانو و مسی. از دید من این دو در سطحی فراتر از دیگر فوتبالیست‌ها هستند. من کسی را نمی‌بینم که به آنها نزدیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچکسی حتی به نیمی از دستاوردهای لیونل و کریس نخواهند رسید.

وی همچنین در مواجهه با این پرسش که «بهترین کادو در روز تولدتان چه چیزی می‌تواند باشد؟»، با اشاره به گلی که در جام جهانی 1986 با دست به انگلیس زد و آن گل بعداً به دست خدا معروف شد، باخنده اظهار داشت:  آرزو دارم این بار بتوانم با دست راست گلی دیگر به انگلیس بزنم.

اسطوره فوتبال آرژانتین همچنین با اشاره به اینکه پس از کمک به ناپولی برای فتح جام یوفا در سال 1989 با المپیک مارسی به توافق رسیده بود اما کورادو فرلاینو، رئیس وقت باشگاه ناپولی در نهایت مانع جدایی وی شد، یادآور شد: مدیران باشگاه مارسی با من تماس گرفتند و پیشنهاد دستمزد دو برابری را دادند. در آن زمان برای ناپولی بازی می‌کردم و فرلاینو، رئیس باشگاه به من گفت اگر ما فاتح جام یوفا شویم، اجازه جدایی‌ات را می‌دهم.

ماردونا در تکمیل صحبت‌هایش گفت: برنارد تاپیه (رئیس باشگاه مارسی) و مایکل هیدالگو (مدیر باشگاه مارسی) حتی برای دیدن من و ارائه پیشنهاد به ایتالیا آمدند. وقتی ما با فتح جام یوفا به ناپل بازگشتیم، به فرلاینو گفتم "رئیس برای تمامی این سال‌های زیبا ممنونم، من دارم از ناپولی می‌روم". همان موقع فرلاینو خودش را به نفهمی زد، مثل اینکه چیزی نمی‌فهمد. او عهدشکنی کرد و پایان داستان این بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مسی جام جهانی آرژانتین ماردونا آرژانتین انگلیس فوتبال لیونل مسی مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)

مارسی و آتالانتا در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دانلود (16.1MB)

دیگر خبرها

  • گل های بازی مارسی 1-1 آتالانتا (لیگ اروپا 2023/24)
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • پیشنهاد ضد بارسای ناپولی: فکر جدایی را هم نکن!
  • موسیالا من را یاد مارادونا می‌اندازد!
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • پیروزی 3-2 میلان در خانه ناپولی با گلزنی فن باستن و مارادونا (1 می، 1988) / فیلم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد