Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه شاهد افزایش چشمگیر موارد مراجعه به بیمارستان در شهرستان بیرجند در هفته اخیر بودیم گفت: در این راستا ظرفیت بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی افزایش یافت. - اخبار استانها -

محمد دهقانی فیروزآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، اظهار داشت: در هفته اخیر شاهد افزایش چشمگیر موارد مراجعه به بیمارستان در شهرستان بیرجند به ویژه در بیماران تنفسی و بیماران کرونا مثبت بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا از ظرفیت سایر بیمارستان‌های استان استفاده می‌شود که در کنار بیمارستان ولیعصر، بیمارستان رازی، ارتش و میلاد نیز پذیرش بیماران کرونایی را دارند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از تخت‌های آی.سی.یو نیز در حال خدمت رسانی به بیماران کرونا مثبت هستند.

کرونا پلدختر را به تعطیلی کشاند؛ ممنوعیت برگزاری مجالس عروسی و عزاروزهای سخت مراقبت از بیماران کرونایی/6000 پرستار از نفس افتادندموج سوم کرونا در کاشان از موج نخست خطرناک‌تر است

دهقانی با تاکید بر اینکه برای عبور و شکستن این پیک نیازمند همراهی و همکاری مردم هستیم ادامه داد: یکی از علل مهم مرگ و میر در هفته گذشته تأخیر در مراجعه بیماران به بیمارستان بوده است‌.

وی با تاکید بر اینکه افراد باید به موقع به بیمارستان‌ها مراجعه کنند افزود: افراد با علائم ضعیف به مراکز 16 ساعته و کسانی که علائم حاد دارند باید به بیمارستان‌های استان مراجعه کنند تا تاخیر باعث بروز مشکلات نشود و بیمار به مرحله غیر قابل برگشت نرسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: آمار فوتی‌های کرونایی خراسان جنوبی در روز گذشته رکورد شکست و ‌فوتی جدید در استان افزایش یافت.‌

انتهای پیام/53/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیماران کرونایی بیماران کرونا بیمارستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب

مدیرعامل شرکت گاز استان جنوبی گفت: با وجود سیلاب بی‌سابقه در استان و شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه، گاز هیچ کدام از مشترکین خانگی قطع نشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و بارش شدید باران که منجر به بروز سیل شدید در برخی شهرستان‌های استان شد، خوشبختانه جریان گاز در استان پایدار است.

وی افزود: بارندگی بی‌سابقه در شهرستان زیرکوه موجب شکسته شدن سد خاکی روستای نوده در این شهرستان شد که با تصمیم به موقع کمیته مدیریت بحران قبل از شکسته شدن سد، دستور تخلیه این روستا صادر شده بود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به پایداری شبکه گاز در استان گفت: در تمام استان شاهد بارندگی شدید و در شهرستان‌های قائنات، نهبندان، طبس و خوسف شاهد سیل بی‌سابقه بودیم که موجب تخریب برخی جاده‌های ارتباطی شد.

وی افزود: تمامی ادارات گاز شهرستان‌های استان قبل از وقوع سیل در آماده‌باش قرار گرفتند و خوشبختانه با هوشیاری و تلاش کارکنان گاز هیچ مشترکی در سیل اخیر استان قطع نشده است.

محمودی تصریح کرد: اقدامات پدافندی در زمینه جلوگیری از خسارات سیلاب به‌ ایستگاه‌های گاز و رصد تمامی نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار گرفت که با اعزام اکیپ‌های عملیاتی به منطقه، تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از تمامی دستگاه‌های اجرایی و شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخریب خطوط گاز یا نشت گاز در اسرع وقت با بخش امداد شرکت گاز (شماره 194) تماس بگیرند.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • پایداری شبکه گاز خراسان جنوبی در برابر سیلاب
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • پیکوه طبس رکورددار بیشترین بارندگی در خراسان جنوبی
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور