Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی اردکانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، گفت: حفاظت از محیط زیست در جمهوری اسلامی ضروری است که باید برای نسل های امروز و نسل های بعدی حفظ شود.

وی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی و غیر از آن که موجب آلودگی و تخریب محیط زیست می شود، ممنوع است، افزود: آلودگی هوا در اردکان نسبت به شهرهای دیگر کشورمان بیشتر است و کرونا مردم اردکان را مورد حمله قرار داده است و دیگر روا نیست که هوای شهر هم آلوده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده اردکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر چه فریاد می زنم و مشکلات را با وزرا مطرح می کنم کسی نیست که به داد این شهر برسد و از رئیس مجلس شورای اسلامی می خواهم که اقدامی عاجل انجام دهد.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این اخطار، گفت: کمیسیون صنایع و معادن مجلس موضوع آلودگی هوای اردکان را بررسی کرده و گزارشی در این باره تهیه کند.

کد خبر 5057361 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف محمدرضا دشتی اردکانی صحن مجلس آلودگی هوا مجلس شورای اسلامی صحن مجلس ایالات متحده امریکا محمد باقر قالیباف سعید خطیب زاده محمدجواد ظریف حسن روحانی جمهوری اسلامی ایران رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۹ اسحاق جهانگیری مجلس هیئت دولت برجام علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟ | نحوه شناسایی حساب های غیر تجاری
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند