Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) را به شدت محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای اظهارات رئیس‌جمهور فرانسه در هتک حرمت به پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) را به شدت محکوم و تاکید کرد: سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس‌جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت‌شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم ( صلی الله علیه وآله) بار دیگر اوج نابخردی و عقب‌ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جسارت‌ها گرد و غباری بیش نیست و بر آستان خورشیدوار و نورانیت جاودان آن حضرت اثری نخواهد داشت.
 

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار مجدد نسبت به اباطیل و گزافه‌گویی‌های مقامات فرانسوی اعلام داشت: جهان اسلام در مقابل هتاکی‌ها و جسارت‌های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد. از نهادهای حقوقی جهان اسلام می‌خواهیم طرحی برای صیانت از ساحت قدسی انبیاء عظام ارائه و تنظیم کنند و همچنین دولت‌های اسلامی نیز تحریم سیاسی و اقتصادی و کاهش سطح روابط با هتاکان و ممنوع کردن فعالیت‌های تجاری شرکت‌های فرانسوی را کلید بزنند و اجرایی کنند. از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی خواستاریم با جدیت تمام تا حصول محکومیت حقوقی و قضایی مقامات فرانسوی پیگیری کنند.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: جامعه مدرسين پیامبر اکرم ص فرانسه رئیس جمهور فرانسه جامعه مدرسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس امروز جمعه ایده امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه را در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین رد کرد.

به گزارش ایسنا، اوایل این هفته، ماکرون در مصاحبه‌ای با اکونومیست گفت که در صورت درخواست کی‌یف، امکان اعزام نیرو به اوکراین را رد نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس جمهور فرانسه افزود: بسیاری از کشورهای اروپایی رویکرد فرانسه در مورد امکان اعزام نیرو به اوکراین را درک کرده و با آن موافقت کرده‌اند.

در همین حال کامرون در مصاحبه با اسکای نیوز گفت: من سربازان ناتو را در کشور [اوکراین] نخواهم داشت، زیرا فکر می‌کنم این می‌تواند تشدید خطرناکی در وخامت اوضاع باشد.

این دیپلمات ارشد افزود که فکر نمی‌کند درست باشد که «سربازان ناتو سربازان روسی را بکشند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کامرون ایده اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • کامرون ایده ماکرون در مورد اعزام نیرو به اوکراین را رد کرد
  • دیدار رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با رهبر شیعیان مالی
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب