Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه تکمیل زنجیره ارزش مجموعه شناسا، عصر دیروز با حضور مدیرعامل بانک پاسارگاد و جمعی از فعالان زیست بوم نوآوری کشور کافه سینرژی بصورت رسمی آغاز به کار کرد. - اخبار بازار -

 

ماموریت اصلی کافه سینرژی به عنوان یک باشگاه اختصاصی ایجاد هم افزایی بین فعالان زیست بوم کارافرینی و نوآوری کشور است. بر اساس سیاست در نظر گرفته شده در این کافه، قرار است این فضا فرصت شبکه سازی، برگزاری جلسات مربیگری و برگزاری رویدادهای کارآفرینی و دورهمی های استارتاپی را برای فعالان زیست بوم نوآوری کشور را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کافه سینرژی نقش تسهیل گری در انتقال دانش و تجربه از صاحبین تجربه در قالب رهیاران به نسل جوان در قالب رهجویان را خواهد داشت. مخاطبان کافه سینرژی، تیم های استارتاپی تشنه ی موفقیت، مربیان و اساتید کارآفرینی، فریلنسرها، شرکت های دانش بیان، افراد مستعد و خلاق، مدیران شرکتها و صنایع فعال و کسانی که فضایی برای همکاری در این زمینه را متصور هستند را شامل می شود.

در مراسم افتتاحیه کافه سینرژی، دکتر قاسمی؛ از شناسا به عنوان مجموعه ای ارزشمند در کشور یاد کرد که گام های ارزشمندی در جهت رشد اکوسیستم کارآفرینی کشور برداشته است. وی در ادامه ی سخنان خود اشاره کرد که درجه پیچیدگی‌ اقتصادی که از مولفه های اقتصادی و رشد یک کشور محسوب می شود در ایران رو به افزایش است که متخصصین و جوانان توانمند کشورمان نقش موثری در این رابطه دارند. مجید قاسمی افزود گروه مالی پاسارگاد از ابتدا همواره سعی داشته است که در ارتقای پیچیدگی اقتصادی نقش موثری داشته باشد و وابستگی به خارج از کشور را در امور مرتبط با کسب و کارهای گروه مالی به حداقل برساند.

دکتر قاسمی افزود ما باید به سمتی حرکت کنیم که در کشور فرهنگی بوجود بیاید که همه احساس نیاز کنند که نوآوری اساس دانش بنیانی است و دانش بنیانی سرمنشا بوجود آمدن پیچیدگی اقتصادی در کشور است که باعث بی نیازی کشور از فناوری های خارجی و به تبع آن صادرات فناوری ایرانی است. ایشان تاکید کرد که شناسا مرکزی است که به این موضوع فکر میکند.

در ابتدای مراسم نیز حمیدرضا علوی مدیر شتابدهنده تریگ آپ و حامد ساجدی مدیرعامل شناسا در خصوص روند شکل گیری کافه سینرژی و اهداف این مجموعه به ایراد سخنرانی پرداختند. در ادامه نیز به همفکری و گفتگو در خصوص دغدغه های حاضرین در رویداد پرداخته شد.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بانک پاسارگاد بانک پاسارگاد نوآوری کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • حضور پارک فناوری و نوآوری نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • حضور پارک فناوری و نوآوی نفت در بزرگ‌ترین نمایشگاه صادراتی کشور
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • عکسی که شغل جدید وریا غفوری را مشخص کرد
  • (عکس) شغل جدید وریا غفوری مشخص شد
  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان