Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عاشورا گفت: وصیت نامه و زندگینامه شهید والامقام «یوسف یوسفی» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون بازخوانی و روایت شد.

«بهمن یوسفی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: وصیت نامه و زندگینامه شهید والامقام «یوسف یوسفی» در راستای اجرای طرح «روح مقاومت» برای اعضا و فعالان این کانون بازخوانی و روایت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عاشورا تصریح کرد: زندگینامه شهدا سرشار از ایثار و همت در راه خدا و جهاد بود و با معرفی آنها به نسل امروز می تواند زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشت.

 

وی اعلام داشت: این برنامه فرهنگی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، اجرا و با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شد.

 

یوسفی تاکید کرد: امسال چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و چهل سال ایستادگی در برابر ظلم و ستم کشورهای استکباری است که نقشه شوم نابودی اسلام و ایران را داشتند و شهدا و ملت ایران نشان دادند که یک وجب از خاک این کشور را به بیگانگان نخواهند داد.

 

شهید والامقام یوسف یوسفی در دهم فروردین ماه 1341 در روستای جمایران به دنیا آمد و دوران نوجوانی خود را در شهر اردبیل گذراند و در صفوف انقلانیون و طرفدار آرمان های امام خمینی (ره) قرار گرفت و از اولین روزهای آغاز جنگ تحمیلی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت و در سیزدهم مهرماه 1360 در منطقه سومار در اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شد و پیکرش در آرامستان روستای جمایران به خاک سپرده شد.

 

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: برادران عزیز اگر من شهید شدم افتخار کنید و جنازه ما را به روستای خودمان ببرید هر شب جمعه بیایید نعش و قبر ما را زیارت کنید و حمد و سوره بخوانید گریه نکنید به همه برادران اسلام تقاضای عاجزانه دارم و به رهبر پیر اسلام یاری کنند و خواهش من این است سنگرهای ما را خالی نگذارند.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح روح مقاومت وصیت نامه شهید زندگینامه شهید اردبیل یوسف یوسفی وصیت نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۳۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • دو عضو کانون مازندران منتخب در مسابقه دوست فلسطینی من
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین