Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل سیاسی استانداری تهران با اشاره به لزوم استمرار فعالیت بیمارستان سپیرگفت: تلاش ما معطوف رفع مشکلات این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ رضا آقاعلیخانی در جلسه کمیسیون کارگری با اشاره به لزوم فعالیت واحدهای تولیدی در شرایط شیوع کرونا اظهار داشت: هر چند شیوع کرونا مشکلاتی را بر بخش اقتصادی کشور وارد کرده اما تلاش ما معطوف به استمرار فعالیت واحدهای تولیدی و همچنین حمایت از کارگران بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لزوم تامین مواد اولیه برای استمرار فعالیت این واحدها ضروری است و باید با همکاری موثر هیچ واحد تولیدی تعطیل نشود و به فعالیت خود ادامه دهند.

مدیرکل سیاسی استانداری تهران تاکید کرد: کمیسیون کارگری آمادگی دارد تا در هر ساعتی تقاضا برای حضور میدانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی وجود دارد، یا با برگزاری جلسات هماهنگی اقدامات لازم و موثر در این زمینه را پیگیری کند.

آقاعلیخانی با اشاره به لزوم از سر گیری فعالیت بیمارستان سپیر گفت: آنچه حائز اهمیت است فعالیت بیمارستان خیریه سپیر با سابقه ۷۷ ساله می باشد، از اینرو مشکلات بدهی و سایر مسائل این مجموعه با همکاری دستگاه های مختلف مرتفع می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رفع مشکلات بیمارستان سپیر مدیرکل سیاسی استانداری تهران فعالیت بیمارستان استمرار فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • تاکید شهرداری بوکان بر استمرار طرحهای عمرانی و توسعه فضای سبز نالشکینه
  • اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند