Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:17:27 GMT

درگیری همراهان بیمار کرونایی با کادر درمان سبزوار

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۲۶۵۰

درگیری همراهان بیمار کرونایی با کادر درمان سبزوار

دکتر محمد باقرزاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی همراهان یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در سبزوار با اصرار و بی احترامی تلاش داشتند وارد بخش بستری این بیماران شوند که با مخالفت کادر درمان بیمارستان واسعی مواجه شدند.

وی ادامه داد: در پی این اقدام همراهان بیمار اقدام به درگیری و ضرب و شتم کردند که طی آن رییس این بیمارستان و یکی از کارکنان کادر درمان دچار آسیب جزئی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با ورود کارکنان انتظامات بیمارستان و نیروی انتظامی این درگیری به پایان رسید.
وی با بیان اینکه کادر پزشکی و پرستاران، رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند افزود: شهروندان باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک علاوه بر حفظ سلامتی خود یاری رسان کادر درمان باشند.
مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای و خوشاب در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا درگیری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا درگیری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ویروس کرونا درگیری دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اخبار کنکور کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 فریبا  کوشا رییس بیمارستان خاتم در ابتدا ضمن خوش آمد گویی به معاون فرهنگی اجتماعی استان و همکاران شان آرزوی توفیق برای امنیت سازان استان نمود

 در ادامه سرهنگ علی رحیمی ضمن تبریک هفته سلامت و برشمردن نقاط مشترک پلیس و کادر درمان در جهت امنیت روانی و اجتماعی جامعه افزود: کارشناسان بهداشت و آموزش همگانی انتظامی پلیس آمادگی ارائه راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی برای جامعه هدف در کنار کارکنان دانشگاه علوم پزشکی دارند.

 در ادامه با اهدا لوح یادبود و هدیه‌ای از زحمات سرکارخانم دکتر کوشا رییس بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان تقدیر و در پایان نیز معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با حضور در بخش کلینیک از کادر درمان نیز به مناسبت هفته سلامت با اهدا شاخه گل تجلیل به عمل آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • کاشت الکترود عمقی مغز برای درمان «سندروم لی» یک زن ۲۳ ساله