Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار سیدصادق حسینی روز سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای پایگاه بسیج عاشورا شرکت گاز کردستان اظهار داشت: توجه به توانمندی‌های داخلی و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ما را موفق خواهد کرد به شرط اینکه احکام اسلامی و رهنمودهای قرآنی را به درستی اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه دشمن اعتقادات مردم ایران را هدف گرفته است، اضافه کرد: دشمن از طریق تحریم‌، جنگ نظامی، کودتا، راه‌اندازی تفرقه و جنگ‌های قومی و مذهبی نتوانست باعث سقوط نظام شود، پس اکنون عملیات روانی و هجمه علیه فرهنگ و اعتقادات مردم را در پیش گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه جنگ اقتصادی هم فشار مضاعفی بر مردم وارد کرده است، یادآور شد: در شرایط کنونی، وظیفه ما رفع مشکلات اقتصادی، حفظ ارزش‌های اسلامی، پیروی از شهدا و حفظ وحدت و برادری در جامعه است.

سردار حسینی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای کاهش فشار اقتصادی به مردم تاکید کرد و گفت: هدف نظام اسلامی ارزش‌گذاری و خدمت به مردم است و همه باید با تمام توان و طرفیت در این راستا تلاش کرده و نیازمندی‌ جامعه به ویژه اقشار ضعیف را برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه کشور و دستگیری از نیازمندان محور اصلی نظام اسلامی است، اظهار داشت: شهدا انجام وظیفه کردند و امروز نوبت ما است ماموریت خود را که همان خدمت به مردم و حفظ استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بوده به نحو احسن انجام داده و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان مهمترین میراث شهدا را فرهنگ ایثار، خدمت و از خودگذشتگی اعلام کرد و گفت: شهیدان اصلی‌ترین ظرفیت خود را که جانشان بود در راه حفاظت از میهن اسلامی فدا کردند و پاداش آنان نزد خداوند برجسته است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان نیز با بیان اینکه پایگاه بسیح عاشورا ۳۲۴ عضو دارد که ۱۵۶ عضو فعال و بقیه عادی هستند، افزود: ۷۸ نفر از کارکنان این شرکت عضو خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند و پایگاه بسیج عاشورا، هر ساله اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم و استقرار میز خدمت در ادارات تابعه می‌کند.

احمد فعله‌گری با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ درصد سبد انرژی مردم از گاز طبیعی تامین می‌سود، اضافه کرد: در سال گدشته گروه‌های مهندسان بسیجی تشکیل شد و برای ارزیابی سیستم های گرمایشی ادارات و کنترل مسایل ایمنی اقدام کردند و امسال هم این کار ادامه خواهد یافت.

وی آمار روستاهای بهره‌مند از گاز طبیعی را یک هزار و ۳۳۴ مورد اعلام کرد و یادآور شد: امسال عملیات گازرسانی برای ۱۰۰ روستا برنامه‌ریزی شده که ۴۱ روستای آن انجام شده و مابقی در حال اجرا است و تا سال ۱۴۰۰ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت استان به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

در این آیین از تعدادی از خانواده‌های شهدای شرکت گاز کردستان با اهدای لوح تقدیر شد.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران کردستان شهدا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران کردستان شهدا شرکت ملی گاز ایران کردستان شهدا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد

رئیس دانشگاه جیرفت گفت: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسین شکفته رئیس دانشگاه جیرفت در دیدار با فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: تشکیل سپاه، به عنوان نهاد مولود انقلاب که خلوص انقلابی و معنویت بسیار بالایی دارد، موجب افتخار است.

وی افزود: نهاد سپاه پاسداران  نقش پر رنگی در موفقیت‌ها و عزت کشور دارد و مایه غرور ایرانی است.

او افزود: عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد.

سپس فرمانده سپاه شهرستان جیرفت گفت: سپاهی که امروز در درون و خارج از این مرز بوم افتخار آفرین شده همان سپاه امام حسین (ع) است که با تعداد کم و اراده‌ای قوی در مقابل لشکریان گسترده ظلم ایستاد.


سرهنگ محسن نسب امیری افزود: سپاه متعلق به جهان اسلام و موظف به انجام وظیفه در این مسیر است

او اظهار داشت: عملیات وعده صادق در ابعاد گسترده‌ای بنیان جمهوری اسلامی را تقویت کرد و از همه مهم‌تر وحدت و اتحاد درونی را به همراه داشت.

وی تاثیرات این عملیات را چند بعدی از جمله  اجتماعی، سیاسی، اقتصادی فرهنگی و نظامی برشمرد و گفت: عملیات وعده صادق در عرصه بین المللی برای کشور ما تاریخ ساز  و در دراز مدت ثمره آن برای همگی تبیین و نمایان خواهد شد.

سرهنگ نسب امیری توقع از دانشگاهیان در جنوب کرمان را تبیین دقیق ابعاد عملیات وعده صادق دانست و تاکید کرد: نگذارید با روایت‌های دروغین طعم شیرین عملیات وعده صادق به کام مردم تلخ شود.

فرمانده سپاه جیرفت در پایان  به طور ویژه از برگزار کنندگان یادواره شهدای دانشجوی جیرفت و شهدای گمنام دانشگاه که بار معنوی بسیار بالایی داشت تقدیر کرد.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • عملیات وعده صادق باعث افتخار مردم ایران و تاریخ ساز شد
  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند