Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر امور خارجه، روز سه‌ شنبه وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان شد و از مناطق مرزی استان با جمهوری آذربایجان در شهرستان اصلاندوز مغان بازدید کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سید عباس عراقچی»، معاون سیاسی وزیر امور خارجه، روز سه‌ شنبه وارد فرودگاه پارس‌آباد مغان شد و از مناطق مرزی استان با جمهوری آذربایجان در شهرستان اصلاندوز مغان بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقچی هدف سفر خود به منطقه را بازدید از مناطق مرزی اصلاندوز و خداآفرین که در نزدیکی مناطق مورد مناقشه نیروهای ارتش جمهوری آذربایجان وارمنستان واقع هستند، ذکر کرد.

معاون وزیر امور خارجه در این سفر از  سد میل مغان در اصلاندوز و سدهای خداآفرین و  قیزقلعه سی در شهرستان خداآفرین بازدید می‌کند.

معاون سیاسی  وزیر امور خارجه درباره این بازدید گفت: جمهوری اسلامی ایران بر روی رودخانه مرزی ارس ابنیه‌های آبی و برقی مهمی دارد و در جریان این سفر موقعیت مرز و ابنیه‌ها مورد بازدید قرار خواهد گرفت. برای جمهوری اسلامی ایران امنیت مناطق مرزی، سدها و ابنیه‌های مرزی بسیار مهم و خط قرمز بوده و نباید در جریان مناقشه دو همسایه شمالی آسیبی به آنها وارد شود.

او افزود: در جریان سفر به مناطق مرزی استانهای اردبیل و آذربایجان شرقی در این زمینه مذاکره و بحث و تبادل نظر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه مناطق مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است.

عبدالصمد رحیمی امروز جمعه در گفت‌وگو با ایسنا افزود: وقوع سیل در منطقه انگشتجان شهرستان شبستر منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وقوع سیل امروز تلفات جانی به دنبال نداشته و از شهروندان درخواست می‌کنیم به اطلاعیه ها ‌و هشدارهای جوی توجه کنند. 
رحیمی با اشاره به اطلاعیه جوی سطح نارنجی، نسبت به تشدید فعالیت سامانه بارشی از بعداز ظهر روز گذشته(پنجشنبه)  گفت: ضروری است شهروندان از اتراق در کنار رودخانه ها و مسیل ها خودداری کرده و از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.
وی افزود: راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد بحران در حالت آماده باش قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • وقوع سیل در برخی مناطق آذربایجان شرقی
  • بحران آب در مغان جدی است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران+ جزئیات
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • تدارک ۲۷۰ شعبه اخذ رأی در اردبیل برای مرحله دوم انتخابات
  • مغان طلاست نباید در قواره مس بماند/گمرک بیله سوار نبض اقتصاد مغان