Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر گرامی اسلام (ص) جامعه مدرسین حوزه علمیه در پیامی ضمن محکوم کردن این اقدام اعلام کرد: سخنان هتاکانه رئیس جمهور فرانسه علیه ساحت پیامبر (ص) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سخنان هتاکانه و جاهلانه رئیس جمهور فرانسه و اصرار این مقام فرانسوی بر ادامه اهانت و حرمت شکنی علیه ساحت منور و مکرم پیامبر اعظم (ص) بار دیگر اوج نابخردی و عقب ماندگی مدعیان عقلانیت و اندیشه را آشکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز انزجار مجدد نسبت به اباطیل و گزافه گویی‌های مقامات فرانسوی اعلام می‌دارد جهان اسلام در مقابل هتاکی‌ها و جسارت‌های علیه مقدسات اسلامی آرام نخواهد گرفت و هتاکان را پشیمان خواهد کرد. از نهادهای حقوقی جهان اسلام می‌خواهیم طرحی برای صیانت از ساحت قدسی انبیا عظام ارائه و تنظیم کنند و همچنین دولت‌های اسلامی نیز تحریم سیاسی و اقتصادی و کاهش سطح روابط با هتاکان و ممنوع کردن فعالیت‌های تجاری شرکت‌های فرانسوی را کلید بزنند و اجرایی کنند.

از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی خواستاریم با جدیت تمام تا حصول محکومیت حقوقی و قضائی مقامات فرانسوی پیگیری کنند.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محمد یزدی

رئیس شورایعالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

کد خبر 5057523

منبع: مهر

کلیدواژه: قم توهین به پیامبر فرانسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام مهدی نجم افزود: این دسته از داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام برای سطح مورد نظر با شرکت و موفقیت در آزمون و طی مراحل گزینش، در این حوزه‌ها پذیرش شوند.
وی گفت: ثبت نام حوزه علمیه خواهران، هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت پذیرش حوزه علمیه خواهران به نشانی paziresh.whc.ir و یا بصورت مراجعه حضوری به حوزه‌های علمیه خواهران  انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون در سه سطح ۲  ، ۳ و ۴ برگزار میشود افزود: داوطلبان متقاضی پذیرش در حوزه‌های علمیه خواهران سال تحصیلی ۱۴۰۳ موظف هستند در مهلت مقرر با مراجعه به سایت این مرکز ثبت نام خود را برای مدارس مورد نظر انجام دهند.
حجت الاسلام مهدی نجم افزود: در آزمون امسال داوطلبانی که دارای مقطع سیکل هستند بدون آزمون و با شرط معدل ۱۵ می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه خواهران شوند.
آزمون حوزه‌های علمیه خواهران بصورتد همزمان ۳۱ تیرماه برگزار میشود.
در حال حاضر ۱۲۰۰ طلبه خواهر در ۱۲ مرکز علمیه خواهران مشغول تحصیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زاخارووا: پلوسی به آمریکایی‌ها توهین می‌کند
  • ادعای پلوسی درباره پوتین، توهین به آمریکایی‌ها و دموکراسی است
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از بازگشت ون‌های گشت ارشاد
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • حوزه علمیه خواهران سمنان طلبه می‌پذیرد
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • عقلانیت، معنویت و عدالت، سه ضلع تفکر شیعی هستند که برخاسته از معارف اهل‌بیت(ع) است
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران در لرستان