Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین گفت: ۳ پویش با محوریت "مرگ بر آمریکا" توسط دانش‌آموزان بسیجی استان قزوین در هفته بسیج دانش‌آموزی برپا می‌شود. - اخبار استانها -

محمد سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین، در مورد برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در استان اظهار داشت: با توجه به اینکه شعار امسال بسیج دانش‌آموزی "دانش‌آموز انقلابی، مقاومت و استکبارستیزی" است، برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی که از فردا به مدت یک هفته اجرا خواهند شد، حول همین شعار شکل گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی راه‌اندازی پویش مردمی "آمریکا باید از منطقه برود" را یکی از پویش‌های سه‌گانه هفته بسیج دانش‌آموزی بیان کرد و گفت: یکی از بخش‌های این پویش متن‌نویسی با محوریت شعار "مرگ بر آمریکا" است که توسط خود دانش‌آموزان انجام شده و از طریق پرتال جامع بسیج دانش‌آموزی کشور و همین ‌طور کانال این سازمان در فضای مجازی منتشر خواهند شد.

سرباز اضافه کرد: دومین پویش مهم پویش "پیام به سربازان آمریکایی" است که در سطح پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی استان قزوین شکل گرفته و در این پویش دانش‌آموزان بسیجی ما با 2 موضوع خروج سربازان آمریکا از منطقه و انتقام سخت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به تهیه فیلم و بارگزاری و انتشار در کانال سازمان بسیج دانش‌آموزی می‌کنند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه صاحب‌الامر(عج) استان راه‌اندازی پویش "همه با هم؛ مرگ بر آمریکا" در روز 13 آبان (روز بسیج دانش‌آموزی) را حسن ختام برنامه‌های این هفته دانست و گفت: با توجه به شرایط کرونایی استان و نبود امکان برپایی راهپیمایی این پویش از ساعت 9 صبح همین روز با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا بر بام و حیاط خانه‌ها و با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌های آنها انجام می‌شود.

قزوین| بسیج دانش‌آموزی سنگر مبارزات فرهنگی در بین جوانان است120 عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در استان قزوین برگزار می‌شود70 درصد فرهنگیان استان قزوین بسیجی هستند/دانش‌آموزان باید شهدا را الگوی خود قرار دهند

سرباز تولید نماهنگ با موضوع "چرا مرگ با آمریکا" را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی دانست و افزود: همچنین در این هفته پادکستی از وصیت‌نامه شهید حاج قاسم سلیمانی با صدای دانش‌آموزان ضبط و تهیه می‌شود که از طریق کانال‌های کشوری در فضای مجازی انتشار خواهد یافت.

وی ادامه داد: تدوین و امضای طومار انزجار از آمریکا و اسراییل یکی از برنامه‌های مهم دانش‌آموزان بسیجی است که در هفته بسیج دانش‌آموزی در فضای مجازی از آن رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افول هژمونی آمریکا آمریکا استانداری قزوین بسیج دانشجویی افول هژمونی آمریکا آمریکا استانداری قزوین بسیج دانشجویی هفته بسیج دانش آموزی دانش آموزان بسیجی مرگ بر آمریکا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • قدردانی از کارگران بسیجی نمونه اراکی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان در سنندج