Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان شاهی, مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: ابتدای سال تاکنون 7 هزار و چهارصد و چهل و شش پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در سطح استان تشکیل شده که ۹۷ درصد آنها مختومه شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هفت هزار و ۴۴۶ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در سطح استان تشکیل شده که ۹۷ درصد آنها مختومه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: میزان جریمه در بخش کالا و خدمات بیش از ۶۶۵ میلیارد شصت و هشت میلیون ریال بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه همچنین از تشکیل ۱۷۶۱ پرنده قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: همه این پرونده‌ها مختومه شدند.

شاهی تصریح کرد: جریمه پرونده‌های تشکیل شده در بخش قاچاق کالا و ارز بیش از 419 میلیارد و چهارصدو پنجاه و هفت میلیون ریال است و این جریمه شامل ضبط همه کالاهای قاچاق نمی شود.

شاهی بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان ۷۸۶ پرونده تخلف تشکیل شده که همگی مختومه شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه جریمه پرونده های بخش بهداشت، دارو و درمان را 1 میلیارد و هفتصد و هشتاد و چهار میلیون ریال اعلام کرد.

شاهی عنوان کرد: در این راستا طرح های محرم، ضیافت، بازرسی از مدارس، طرح ویژه کرونا، بازرسی از مراکز فروش لوازم خانگی و نانوایی ها در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در حال حاضر دو بار در هفته به همراه بازرسان مرکز بهداشت، غله و خدمات بازرگانی و فرمانداری از نانوایی‌ها بازرسی می شود.

شاهی گفت: در بازرسی از نانوایی ها بر  رعایت بهداشت، کم فروشی و گرانفروشی و ساعات کار نانوایی ها نظارت به عمل می آید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود افزایش قیمت نان ازسوی برخی نانوایی ها همچنان کم‌فروشی دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا بر داروخانه ها از نظر توزیع ماسک و لوازم ضد عفونی نظارت به عمل می آید.

شاهی خاطرنشان کرد: عمده پرونده‌های قاچاق شامل قاچاق لوازم خانگی و نیز پرونده قاچاق برنج بوده که فرد خاطی به دلیل گرانفروشی ۵ میلیارد ریال جریمه شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه کالا و خدمات پرونده تخلف نانوایی ها تشکیل شده پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی

میثم روحی رئیس شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی ساری گفت: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان ساری پرونده قاچاق ۳۹۶ کیسه کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش یک میلیاردو ۲۳۷ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او افزود: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت سه میلیاردو ۷۱۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

روحی گفت: ماموران پلیس شهرستان میاندورود کود قاچاق را در یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • محکومیت ۱۶ میلیارد و ۶۲۴ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه ۱۶میلیاردی تبعه عراقی برای قاچاق سوخت
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه ۱۶ میلیاردی تبعه عراقی به دلیل قاچاق سوخت
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد