Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه نشست خبری رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا با اصحاب رسانه و مطبوعات به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان در محل تالار معلم تبریز برگزار شد.

وحید فرشباف در این نشست خبری با اشاره به فعالیت گروه‌های جهادی دانش آموزی در استان گفت: یک هزار گروه جهادی ثبت شده در استان داریم که ۷۸۰ گروه از این تعداد دانش آموزان بسیجی هستند که در اطلس جهادی کشوری ثبت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا در خصوص فعالیت‌های گروه‌های جهادی دانش آموزی نیز اظهار داشت: این گروه‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا در زمینه تولید ماسک و ضدعفونی معابر تلاش کردند و همچنین در زمینه بازسازی و بهسازی مدارس نیز اقدامات خوبی انجام شد.

وی با بیان اینکه بعد از تهران آذربایجان شرقی دومین استان کشور از نظر تعداد گروه‌های جهادی است، افزود: ۸۰۰ گروه جهادی از واحدهای پیشگام هستند و ۲۰۰ گروه نیز از طرح شهید بهنام محمدی فعالیت می‌کنند.

فرشباف با اشاره به اینکه هشت آبان سالروز شهادت دانش آموز بسیجی حسین فهمیده است، گفت: این روز که به عنوان روز نوجوان و روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است به عنوان نقطه عطف در تاریخ هشت سال دفاع مقدس انقلاب اسلامی مطرح است.

وی سپس به فعالیت‌های این سازمان و دانش آموزان بسیجی در راستای مقابله با شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با شیوع ویروس کرونا از اسفند ماه ۹۸ گروه‌های جهادی و دانش آموزان بسیجی در قالب پویش هم کلاسی مهربان و طرح کمک مومنانه بیش از هفت میلیارد تومان کمک جمع آوری کردند و بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا از برگزاری اردوی راهیان نور به شکل مجازی نیز خبر داد و گفت: به دلیل شیوع کرونا این اردو از طریق کانال همسنگر به شکل مجازی برگزار می‌شود.

وی از برگزاری پویش «آمریکا باید از منطقه برود» نیز خبر داد و گفت: در روز ۱۳ آبان و از ساعت ۹ صبح به شکل هماهنگ و گسترده دانش آموزان شعار مرگ بر آمریکا را سر خواهند داد و طومار مجازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود» نیز امضا خواهد شد.

کد خبر 5057597

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی سپاه عاشورا گروههای جهادی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر شهرکرد نیروی انتظامی گرگان کرمانشاه شهادت امام رضا ع هفته ناجا سانحه تصادف مواد مخدر ستاد ملی مقابله با کرونا بسیج دانش آموزی گروه های جهادی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی

دریافت 43 MB

تصویربردار و خبرنگار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6088611

دیگر خبرها

  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی