Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیلم سینمایی «دزد صادق» به کارگردانی «مارک ویلیامز» و با بازی لیام نیسون اکران بین‌المللی خود در سینما‌های جهان را ماه گذشته آغاز کرد و توانست با فروشی معادل ۲.۴ میلیون دلار صدرنشین جدول فروش سینما موسوم به باکس آفیس شد.

خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «دزد صادق» به کارگردانی «مارک ویلیامز» و با بازی لیام نیسون اکران بین‌المللی خود در سینما‌های جهان را ماه گذشته آغاز کرد و توانست با فروشی معادل ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون دلار صدرنشین جدول فروش سینما موسوم به باکس آفیس شد.

سارق بانک (لیام نیسون) تلاش می‌کند تا پول‌های ربوده شده را تحویل پلیس دهد، زیرا در دام عشق گرفتار آمده و قصد دارد زندگی سالمی را در پیش بگیرد، اما زمانی که متوجه می‌شود پلیس فدرال از او نیز فاسدتر است تصمیم میگیرد اسمش را از لیست مجرمین پاک کند.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

دزد صادق یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر اکشن به کارگردانی مارک ویلیامز است. از بازیگران این فیلم می‌توان به لیام نیسون و کیت والش اشاره کرد.

کریگ چاپمن، چارلز دورفمن، تای دانکن، جونا لوپ، مایلز نستل، مارک ویلیامز تهیه کنندگی مشترک این اثر سینمایی را بر عهده دارند. 

مارک ویلیامز یکی از سازندگان سریال موفق «اوزارک» کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که کارگردان فیلم درام A «مرد خانواده» با بازی جرارد باتلر هم بود. لیام نیسون دوباره در نقش قهرمان داستان که با مشکل بزرگی روبرو شده خیلی خوب عمل می‌کند، اما نکته مهم در این تریلر تیم بازیگری خوب این فیلم است.

نه تنها راموس و کورتنی شخصیت‌های منفی فیلم هستند، بلکه شاهد حضور کیت والش در نقش دوست‌دختر شخصیت نیسون و رابرت پاتریک  در نقش پلیس خوب هستیم. جفری داناوان و جزمین سیفس جونز دیگر بازیگران این فیلم هستند.

جنگ با پدربزرگ

فیلم سینمایی «جنگ با پدربزرگ» با بازی رابرت دنیرو توانست با فروشی معادل ۱.۹ میلیون دلار رتبه دوم جدول فروش را از آن خود نماید.

فیلم سینمایی «جنگ با پدربزرگ» به کارگردانی «تیم هیل» و بازی «رابرت دنیرو» از جمله آثار کمدی خانوادگی سینمای هالیوود است. به تازگی جدیدترین پوستر این فیلم سینمایی رونمایی شده است. لیزا آداریو و تام آستل نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و کمپانی مارو ساخت این کمدی خانوادگی را انجام داده است.

علاوه بر رابرت دنیرو، اوما ترومن، کریستوفر والکن، لورا مارانو و چچ مارین از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند. جین سیمور که در ایران وی را به نام پزشک دهکده می‌شناسند نیز در این فیلم نقش آفرینی کرده است.

خانواداه‌ای پس از نقل مکان به مکانی کوچکتر مجبور می‌شود نوه و پدربزرگ خانواده را در یک اتاق قرار دهند که این قضیه مشکلات فراوانی را در قالب کمدی به وجود می‌آورد.

 

تنت

فیلم سینمایی «تنت» به کارگردانی کریستوفر نولان با فروشی معادل ۱.۳ میلیون دلاری در رتبه سوم جدول فروش ایستاد. «کریستوفر نولان» کارگردان برجسته سینمای جهان که آثاری همچون سه گانه بتمن، تلقین و میان ستاره ای را در کارنامه دارد، از جمله فیلمسازانی است که خواهان بازگشایی هر چه سریعتر سینماها در هالیوود بود.

در خلاصه داستان فیلم «انگاشته» یا همان «تنت» آمده است: دو جاسوس بین‌المللی حرفه‌ای برای جلوگیری از وقوع جنگ جهانی سوم، درگیر ماجرا و توطئه‌ای پیچیده می‌شوند؛ از جمله یک فناوری بی‌مانند که امکان وارونگی زمان را به بشر داده‌ است.

از بازیگران این فیلم می‌توان به رابرت پتینسون، کلیمانس پوزی، جان دیوید واشنگتن، الیزابت دبیکی، مایکل کین، کنت برانا و آرون تایلر-جانسون اشاره کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگاشته کریستوفر نولان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا انگاشته کریستوفر نولان بازیگران این فیلم فروشی معادل فیلم سینمایی مارک ویلیامز رابرت دنیرو لیام نیسون جدول فروش دزد صادق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد

 ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینما‌ها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینما‌های پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • «نوش دارو» بعد از «قهوه اسپرسو»/مارتین اسکورسیزی به شبکه ۳ می‌آید
  • تلویزیون آخر هفته چه فیلم‌هایی پخش می‌کند؟
  • فیلم های سینمایی آخر هفته تلویزیون
  • «جغد شب» و «قاتلان ماه کامل» سینمایی‌های هفته اول اردیبهشت ماه
  • «مسافر ری» با چند فیلم جدید در آخر هفته تلویزیون
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد