Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت ها در تحقق رشد و توسعه، گفت: حفاظت وتقویت زیرساخت ها از اهداف پدافند غیر عامل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(6 آبان) در حاشیه اجرای این ویدئو کنفرانس جلسه مشترک شورای پدافند غیر عامل اظهار داشت:هر ساله ۸ آبان ماه به عنوان  روز پدافند غیرعامل نام‌گذاری شده اما به لحاظ گستردگی برنامه‌ها و اقدامات یک هفته به  این امر اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

استاندار لرستان تصریح کرد: امسال با توجه به رویکرد سازمان پدافند غیرعامل وزارت کشور و با توجه به وضعیت کرونا بیشتر برنامه‌های این حوزه به صورت برنامه‌های آموزشی و از طریق فضای مجازی در حال انجام است. 

 

وی خاطرنشان کرد:در کنار این موضوع رزمایش هایی نیز در حال انجام است که انشاالله در طول هفته توسط دستگاه‌های ذیربط اجرا خواهد شد.  

 

خادمی بیان کرد:  امسال بالغ بر ۲۵ رزمایش با محوریت رزمایش حوزه پدافند زیستی و بحث بیوتروریسم در همه شهرستان‌های استان برنامه‌ریزی شده است.

 

وی گفت: تعدادی از پروژه هایی که در حوزه پدافند غیرعامل توسط دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته کلنگ زنی شده است در طول این هفته با حضور مسئولین محترم کشوری و استانی به بهره برداری خواهند رسید. 

 

خادمی ابراز امیدواری کرد: ماحصل برنامه هایی که در حوزه پدافند غیرعامل اجرا می شود به تقویت امنیت و حفاظت از زیرساخت ها و افزایش تاب آوری دستگاه‌های اجرایی در مقابل تهدیدات احتمالی منجر شود. 

 

وی در خصوص طرح هایی که در این هفته افتتاح خواهند شد گفت: بخشی از طرح هایی که به صورت روتین و سالانه انجام می شوند  از جمله برگزاری دوره آموزشی گسترده برای امنیت سایبری مدیران حوزه های امنیتی و کارشناسان این حوزه همچنین در کنار این موضوع طرح های مربوط به حوزه آب را داریم که تعدادی از خودروها و دیزل ژنراتور ها و دستگاه های امدادی که برای حوزه آب و تهدیدات احتمالی این حوزه، توسط شرکت آبفای استان از محل اعتبارات پدافند غیر عامل وزارت نیرو خریداری شده اند مورد بهره برداری قرار می گیرند. 

 

خادمی افزود: در این هفته یک منبع ((جی آر پی)) که به عنوان یک منبع آب ذخیره و استراتژیک در استان طراحی شده است و سال گذشته کلنگ احداث آن زده شده است مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. 

 

استاندار لرستان اظهار کرد: اگر شرایط فراهم شود طرح پد فرودگاه هلیکوپتر و سوله امدادی که توسط جمعیت هلال احمر در حوزه پدافند غیرعامل و ستاد مدیریت بحران استان احداث شده در طول این هفته مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر پدافند غیرعامل امنیت پدافند غیر عامل پدافند غیرعامل حوزه پدافند بهره برداری زیرساخت ها برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی ظهر جمعه در حاشیه برگزاری مسابقه بین‌المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌ریزی لازم برای توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در سطح استان اردبیل در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر احیای ظرفیت‌های مغفول رشته کشتی در اردبیل افزود: پهلوانان و قهرمانان اردبیلی بسیاری در رشته‌های مختلف اعم از کشتی، همچون رحیم علی‌آبادی، احد پازاج و افشین بیابان‌گرد با افتخارات بین‌المللی برای کشورمان عزت و سربلندی به ارمغان آورده‌اند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه نباید تقدیر و قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان کشورمان در رشته‌های مختلف همچون کشتی فراموش شود، ادامه داد: قدردانی از قهرمانان و پهلوانان وظیفه‌ای همگانی محسوب می‌شود.

عاملی راه اندازی جام صفوی را یکی از روش‌های تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران دانست و بیان کرد: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک کشورمان، مذهب، معماری، اقتصاد و… انجام دادند که فراموش‌نشدنی است.

کد خبر 6089028

دیگر خبرها

  • زیرساخت های کشتی اردبیل تقویت می شود
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ماهیت برنامه‌های سلامت محور از جنس برنامه‌های فرهنگسازی است
  • ضرورت توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک