Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی روز سه شنبه در بیانیه ای افزود: در روزهای اخیر حادثه بی شرمانه توهین به مقام قدسی حضرت ختمی مرتبت رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در کشور فرانسه و حمایت امانوئل مکرون رئیس جمهوری این کشور از این اقدام موهن و زشت قلب همه انسان های آزادیخواه و موحد را جریحه دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در بخش دیگری از این بیانیه آورده است: چگونه است که پارلمان فرانسه انتقاد از رژیم جعلی صهیونیستی را ممنوع و انتشار دهندگان آن را مثل روژه گارودی را به زندان می اندازد اما توهین به پیامبر قریب به دو  میلیارد مسلمان را مجاز و آزادی بیان می داند.

ادیانی افزود:بی تردید رفتارهای دوگانه دولت های غربی خصوصا دولت مدعی دمکراسی و آزادی فرانسه در این زمینه ها فضا را برای افراد جسور و جاهل و نژاد پرست برای توهین به مقدسات و ادیان الهی مهیا می سازد و در نتیجه منجر به رفتار های خشونت آمیز و ناپسند می شود.

وی ادامه داد: دامن زدن به اسلام هراسی و ایجاد گروه های تکفیری برای تفرقه افکنی، شگرد همیشگی سردمداران نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در بخش دیگری از این بیانیه به دشمنی سران کفر با پیام توحیدی و حیات بخش اسلام سابقه دیرینه اشاره کرد و گفت: آنها برای پوشاندن ضعف و حقارت خود از شیوه نخ نما شده تمسخر استفاده می کنند و این فاجعه نتیجه فاحش تفکر به اصطلاح مدرنی است که دولت مردان فرانسوی تحت سیطره خود در آورده و چنین رفتار هایی که به بهانه آزادی بیان انجام شده، خود بزرگترین ظلم به آزادی بیان است.

ادیانی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همانند سایر مجاهدان و دلدادگان پیامبر گرامی اسلام(ص) و خیل عظیم دین داران در جوامع بشری به ویژه جهان اسلام این اقدام وقیحانه و بی شرمانه دولت فرانسه را محکوم نموده و برای حراست از اهداف و آرمان های پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) و برای به رخ کشیدن ظرفیت های قدرتمند جهان اسلام برای مقابله با هتاکی ادیان و اسلام هراسان و توهین به پیامبر خوبی ها و مقدسات ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن رئیس جمهور هتاک فرانسه آمادگی همه جانبه خود را برای نشان دادن چهره رحمانی اسلام و معرفی ابعاد ممتاز و شخصیتی پیامبر رحمت و مهربانی مسلمانان اعلام می کند.

برچسب‌ها سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اسلام هراسی ناجا فرانسه امانوئل مکرون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اسلام هراسی ناجا فرانسه امانوئل مکرون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا اسلام هراسی ناجا فرانسه امانوئل مکرون اخبار کنکور سازمان عقیدتی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز هفته عقیدتی سیاسی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سردار فقيري جانشين فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست خبري با اصحاب رسانه، گفت: گفت: این برنامه ها با موضوع های فرهنگي، هنري، ورزشي برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • اقدام آفریقای جنوبی علیه صهیونیست‌ها نشان داد آرمان‌های نلسون ماندلا زنده است
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • آغاز هفته عقیدتی سیاسی
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند