Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، محمدرحیم بهره‎مند مدیرکل استاندارد بوشهر در جلسه انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امید است با هم افزایی و بهره گیری از ظرفیت ها ضمن شکوفایی توانمندی های هر دو مجموعه در رفع چالش های جامعه نیز اثرگذار بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرحیم بهره‎مند با اشاره به اینکه اداره استاندارد با آغوش باز پذیرای دانشجویان و استادان در قالب برنامه های علمی است، توضیح داد: توانمندی های علمی در کنار مباحث اخلاقی و فرهنگی دانشگاه می تواند در تدوین استانداردهای ملی و بین المللی یاری رسان اداره استاندارد باشد.

وی با اشاره به نگارش سالانه بیش از 100 استاندارد ملی در استان بوشهر توضیح داد: استاندارد بوشهر سطح اول سرانه تدوین استانداردهای ملی کشور را به خود اختصاص داده است و این مهم با همکاری مراکز علمی میسر شده است و بی شک با گشوده شدن باب جدید تعاملات با دانشگاه آزاد اسلامی این عدد فراتر نیز خواهد رفت.

مدیر کل استاندارد بوشهر ابراز امیدواری کرد در قالب این تفاهم نامه، دانشجویان پیش از اشتغال، با حضور در مراکز صنعتی و اجرایی، ضمن آموختن آموزش عملی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را فرا گیرند.

انتهای پیام /

حمید انصاری کد خبر: 1078753 برچسب‌ها تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر سازمان استاندارد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر سازمان استاندارد دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان

با حضور مرتضی ادب مدیر کل دفتر برنامه ریزی، نوسازی و تحول اداری سازمان ثبت احوال کشور، محمدی معاون فنی و بازرگانی شرکت ملی پست، یکتامنش مدیرکل ثبت احوال استان و باقری مدیرکل پست استان اصفهان تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه منعقد شد.


مدیر کل پست استان در آئین امضای این تفاهم نامه گفت: اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور در این طرح انتخاب شده است.

باقری طرح تعویض شناسنامه‌های جلد قرمز قدیم به شناسنامه مکانیزه را در سال جاری الزامی دانست وگفت: استان اصفهان به عنوان مرکز مرجع و پایلوت هشت استان کشور انتخاب شده  و این تفاهم نامه با محوریت چاپ شناسنامه‌های مکانیزه امضا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه چاپ شناسنامه مکانیزه در اصفهان
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه تکمیل زنجیره ارزش راهبردی بادام
  • دفتر مطالعات و پژوهش‌های بنیاد شهید و دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تفاهم‌نامه امضا کردند
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث