Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@16:30:44 GMT

تعطیلی انبارهای باربری غیرمجاز در مشهد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۴۳۳

تعطیلی انبارهای باربری غیرمجاز در مشهد

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: انبارهای باربری غیر مجاز اطراف پایانه امام رضا(ع) از طریق کمیسیون بند ۲۰ تعطیل خواهد شد.

جلال قربانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حدود ۳۰ نهاد و شرکت مسافربری مستقر در پایانه‌های مسافربری مستقر به شهروندان و مسافران خدمت رسانی می‌کنند که نظارت بر عملکرد آنها بر عهده اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طریق کمیسیون بند ۲۰، پیگیر پلمب انبارهای بار و توشه غیرمجاز فعال در حوالی پایانه مسافربری امام رضا (ع) هستیم و در همین راستا، انبار توشه دوم پایانه نیز با ظرفیت بیشتر در حال احداث است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد تصریح کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد مسافران قبل از ورود به پایانه‌های مسافربری مشهد بلیت الکترونیکی تهیه می‌کنند.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد مسافران داخل پایانه مسافربری از طریق وب کیوسک‌های مستقر بلیت تهیه کرده و ۱۰ درصد دیگر نیز با مراجعه به کانترهای موجود، بلیت‌های یک ساعت مانده به حرکت تهیه می‌کنند.

قربانی از احتمال جابه‌جایی پایانه مسافربری امام رضا (ع) مشهد خبر داد و گفت: اولویت اول قبل از انتقال و جا به جایی پایانه مسافربری، اجرای پروژه ورودی جلوخان پایانه مسافربری امام رضا (ع) است تا جلوخان پایانه از وضعیت نابسامان فعلی خارج شود. این پروژه تا دو ماه آینده آغاز و ظرف پنج تا شش ماه و احتمالاً در اوایل سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: در قسمت شرق پایانه ایستگاه قطار شهری، اتوبوس و تاکسی است در قسمت غرب، پارکینگ قرار دارد و در این نقطه هتل چهار ستاره به همراه یک پارکینگ سه طبقه احداث خواهد شد، توجیه ساخت این هتل نیز به این دلیل است که با توجه به اتمام کار پایانه مسافربری امام رضا (ع) کارکرد این فضا به عنوان یک مرکز شهری فعال، همچنان باقی خواهد ماند.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد با بیان اینکه فضای ورودی اصلی پایانه امام رضا (ع) یک فضای چهارده هکتاری است که طراحی آن توسط مشاور در حال انجام است، گفت: این فضای چهارده هکتاری یک فضای شهری با ورودی مفرح است و بخش عمده آن را فضای سبز تشکیل می‌دهد. احداث هتل چهار ستاره نیز در شرف انعقاد قرارداد با سرمایه گذار است؛ ضمن اینکه یک پارکینگ نیز در این فضا احداث خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ مدنظر با ظرفیت یک هزار جای پارک برنامه ریزی شده است و در واقع کاربری آن پارک سوار تعریف شده است؛ بنابراین بعد از بهره برداری از ایستگاه قطار شهری، مردم می‌توانند خودروهای خود را آنجا پارک کنند و با قطار شهری و اتوبوس ادامه مسیر دهند.

کد خبر 452032

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر مشهد شهرداری مشهد پايانه هاي مسافربري شهر کلانشهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پایانه مسافربری امام رضا پایانه های مسافربری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 

همزمان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسمی با حضور مهاجرین افغانستانی در مشهد برگزار شد .

شرکت کنندگان در این مراسم مکتب امام جعفر صادق (ع) را مکتب دیانت و حمایت از مظلومین جهان دانسته اند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دومین ملک مسکونی محل انباشت ضایعات و زباله توسط شهرداری تخلیه شد
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • (ویدئو) فیلمی از یک کارگر باربری شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد
  • مراسم شهادت امام صادق (ع) در مشهد + فیلم 
  • (تصاویر) عزاداری شهادت امام صادق(ع) در قم و مشهد
  • آغاز اجتماع صادقیون در مشهد 
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است
  • شیعه باید منطق و استدلال را فراگیرد
  • تعطیلی بنا‌های تاریخی استان در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)