Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، متن بیانیه آیت الله جنتی به شرح زیر است:

جسارت اهانت آمیز ماکرون رئیس جمهور فرانسه به ساحت پاک پیامبر مکرم اسلام (ص) و حمایت مجدد او از کاریکاتورهای موهن علیه حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) به بهانه حمایت از آزادی بیان بار دیگر انزجار و تنفر مسلمانان و تمام آزادگان جهان را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چگونه است که مدعیان فرهنگ و تمدن غربی و حامیان لیبرال دموکراسی که از حقوق بشر دم می زنند در چنین حوادثی خود را به خواب خرگوشی زده و از کنار حرمت شکنی و اهانت به پیامبری که «رحمة للعالمین» و «منادی اخلاق انسانی» است و نژاد و قوم و قبیله در نزدش اهمیتی ندارد و قریب دو میلیارد انسان در سر تا سر گیتی از ایشان پیروی می کنند و پیروان حقیقی ادیان آسمانی وی را مورد تکریم و احترام می دانند به راحتی می گذرند؟ به راستی این مدعیان یاوه گو از کدام حقوق بشر دم می زنند؟

چگونه است که در این کشور، رسانه‌های گروهی و دستگاههای تبلیغاتی برای اسلام ستیزی و اسلام هراسی، مجاز و بلکه با وقاحت تمام، مورد حمایت هستند، اما اگر فرد یا رسانه ای بخواهد از جنایات رژیم صهیونیستی سخنی بگوید یا انتقادی کند مورد شدیدترین برخوردها قرار می گیرد؟ این چه نوع آزادی بیانی است که اینان مدعی اش هستند؟

مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن این اقدام سخیف رئیس‌جمهور فرانسه از سران کشورهای اسلامی، عموم مسلمانان و پیروان راستین ادیان ابراهیمی می خواهد با اعلام انزجار نسبت به حرکت نابخردانه امانوئل ماکرون با اتحاد و انسجام در مقابل این قبیل جسارت ها به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم الشأن اسلام سکوت نکرده و آرام نگیرند تا دیگر شاهد چنین اعمال وقیحانه ای نباشیم ان شاءالله (و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ).

 

اخبار مرتبط واکنش علی مطهری به اقدامات اسلام ستیزانه مکرون ایران کاردار موقت سفارت فرانسه را احضار کرد انتقاد نخست وزیر پاکستان از اقدامات اسلام ستیزانه رییس جمهور فرانسه مجلس خبرگان رهبری، اهانت علیه قرآن و پیامبر اسلام را محکوم کرد جزییات سه طرح انتخاباتی مجلس یازدهم

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا مجلس خبرگان رهبری توهین به پیامبر توهین مکرون به پیامبر کاریکاتور پیامبر سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی

دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه امیرکبیر طی بیانیه‌ای از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی حمایت کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

در پی سیاست‌های حمایتی و ضدبشری ایالات متحده آمریکا از جنایات رژیم منفور صهیونیستی، در روز‌های اخیر و به رغم بایکوت خبری، شاهد انتشار تصاویری تأسف‌برانگیز و شرم‌آور از سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با اساتید و دانشجویان حامی فلسطین هستیم.


تصاویری که به روشنی مؤید رفتار‌های متناقض دولت آمریکاست که از یک طرف خود را به عنوان مهد آزادی بیان معرفی می‌کند و برای سایر کشور‌ها نسخه‌ی رعایت حقوق بشر می‌پیچد، اما از طرف دیگر؛ این‌گونه اساتید دانشگاهی و دانشجویان را به جرم حمایتِ مدنی از مردم مظلوم غزه، سرکوب، تهدید و اخراج می‌کند.


دانشگاه صنعتی امیرکبیر بار دیگر ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی، مواجهه‌ی بشردوستانه و شجاعانه دانشگاهیان آمریکا و موضع همدلانه در دفاع از مظلومیت مردم غزه را تحسین نموده، سرکوب این اساتید و دانشجویان را توسط پلیس و دولت آمریکا که مؤید حمایت همه‌جانبه از جنایات رژیم صهیونیستی است قویاً محکوم می‌کند.

هیات رئیسه دانشگاه صنعتی امیرکبیر

دیگر خبرها

  • کرسی جامعه اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری افزایش پیدا کرد
  • حمایت دانشگاه امیرکبیر از خیزش دانشجویان آمریکا در اعتراض به رژیم صهیونیستی
  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین از آمریکا به فرانسه رسید
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند