Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@03:06:07 GMT

۵۰ پایگاه آمران سلامت در لرستان دایر شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۷۴۵

۵۰ پایگاه آمران سلامت در لرستان دایر شد

رضایی گفت: با هدف آگاه سازی مردم در راستای مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا ۵۰ پایگاه آمران سلامت در لرستان دایر شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « صارم رضایی» امروز(6 آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طرح آمران سلامت، تلنگری برای آحاد جامعه در راستای مقابله با ویروس کروناست.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان از اجرای طرح آمران سلامت در راستای مبارزه با شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا خبرداد و گفت: طرح‌ ‎آمران سلامت در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت دستگاه‌های متولی و تعامل آنان جهت مقابله با ‎شیوع بیشتر ویروس کرونا ‌و همچنین دستور رییس جمعیت مبنی بر استفاده از نیروهای داوطلب جوانان و امدادگران علاقه‌مند با هدف دعوت مردم به ‎رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رضایی با بیان اینکه تاکنون تعداد 50 پایگاه طرح آمران سلامت در استان دایر شده است، بیان کرد: در هر پایگاه طرح آمران سلامت تعداد سه نفر از اعضای جوانان و داوطلبان حضور دارند.

 

وی تصریح کرد: در پایگاه های طرح آمران سلامت  علاوه بر ارائه آموزش برای مردمی که اطلاعات کافی ندارند، به عابرینی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند، تذکر داده شده و به افرادی که فاقد ماسک هستند، ماسک اهدا می شود.

 

رضایی بیان کرد: جلب مشارکت های اجتماعی،  تذکر لسانی و نیز دعوت از عموم مردم مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از رویکرد های این طرح است.

 

وی گفت: نیروهای فعال در طرح آمران سلامت جهت توسعه آموزش های همگانی، ترویج فرهنگ پیشگیری از بیماری بر مبنای جلب مشارکت مدنی، و حمایت بهداشتی، درمانی از قشر آسیب پذیرجامعه در مواجه با ویروس کرونا همکاری می کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان، افزود: تلاش جمعیت هلال احمر بر کاهش ابتلای مردم استان و کمک به شبکه بهداشت و درمان است.

 

رضایی اظهار کرد: امید می رود با تلاش شبانه روزی فعالیت های این مجموعه و مشارکت مردم در کاهش میزان ابتلا به مرگ و میر تاثیر گذار باشیم و بتوانیم خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهیم.

 

طرح آمران سلامت همزمان با سراسر کشوراز پنجم آبان ماه امسال آغاز و تا پانزدهم آبان ماه اجرا خواهد شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آمران سلامت هلال احمر پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پایگاه طرح آمران سلامت آمران سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی صبح یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید جایگاه شوراها جایگاهی شرعی و قانونی است و خداوند در قرآن رجوع به خرد جمعی را در کنار نماز قرار داده است و این نشان از جایگاه شور و مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی در خصوص وظایف شوراها به صراحت اشاره شده است و قانون اساسی فنداسیون و چهارچوب این مملکت است که در هفت اصل به موضوع شوراها پرداخته و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه در عمل آنگونه که باید جایگاه شوراها در کشور ما نمود پیدا نمی‌کند چرا شورا برآمده از بطن و متن مردم است از این رو توجه به آنها ضروری است.

وی اعلام کرد: وظایف شوراها و دفاع از موکلین آنها که مردم هستند هم حق و هم تکلیف است و اگر انجام نشود مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه دفاع از مردم حق و وظیفه شوراهاست، گفت: مایه خوشحالی است که شوراها از موکلین و حق آنها دفاع می‌کنند شاید در این مسیر مشکلاتی هم برای شوراها پیش بیاید اما نباید هرگز از انجام این رسالت مهم کوتاه بیایند.

رضایی با تاکید براینکه مشکلاتی در شهر و روستاها وجود دارد که رفع آنها نیاز به ایجاد ارتباطات بیشتر بین شوراها به عنوان نمایندگان مردم و مسولان دارد، اضافه کرد: ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین اعضای شورا و مسؤولان نقش بسزایی در پاسخ به مطالبات مردم دارد چرا که بستر را برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسؤولان و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست فراهم می‌سازد.

کد خبر 6090681

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • همه افراد فاقد پوشش بیمه می‌توانند بیمه سلامت دریافت کنند
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان