Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:39:51 GMT

نصب المانی در مهریز برای پاسداشت زحمات کادر درمان

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۷۵۴

نصب المانی در مهریز برای پاسداشت زحمات کادر درمان

ایسنا/یزد فرماندار مهریز از ساخت و نصب المانی در این شهر به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت در این روزهای سخت کرونایی خبر داد.

«رضا زارع زاده» با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان به ویژه در مهریز، اظهار کرد: کادر درمان شهرستان از همان روزهای اول انتشار ویروس کرونا، با روحیه ایثارگرانه وارد میدان مبارزه با این بیماری شدند و با جانفشانی و صبوری در جهت درمان بیماران همچنان تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در همین راستا و به پاس قدردانی از کادر درمان مهریز، ساخت المان مدافعان سلامت در دستور کار گرفته که در این رابطه از ایده‌پردازان و نخبگان شهرستان می‌خواهیم  تا طرح و ایده خود را در خصوص این المان به فرمانداری شهرستان اعلام کنند.

وی از نصب این بنای یادبود در میدان پرستار مهریز خبر داد و تاکید کرد: کارشناسان بهداشتی توصیه کرده‌اند تا شهروندان به نکات بهداشتی اهمیت دهند و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا از شیوع بیشتر کووید ۱۹ جلوگیری شود.

فرماندار از مردم خواست تا به منظور جلوگیری از هدررفت تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمانی، حتماً در ترددهای شهری از ماسک استفاده کنند و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کادر درمان را در مهار ویروس منحوس کرونا یاری کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری مهریز، زارع‌زاده در پایان بیان کرد: بحرانی بودن شهر مهریز، شایسته مردم فهیم این شهر نیست و نباید با بی‌توجهی برخی شهروندان، خستگی مدافعان سلامت در تن‌شان بماند و این همه تلاش زیر سوال برود لذا تنها راه حمایت از تلاشگران عرصه سلامت توجه به نکات بهداشتی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی فرماندار مهريز المان شهری مدافعان سلامت کروناویروس کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، شهرام صیادی با بیان اینکه توجه به سلامت روان خانواده هم اندازه سلامت جسمانی مهم است گفت: در سال گذشته به همت روانشناسان مراکز بهداشتی استان بیش از ۵۱ هزار بیمار دارای اختلالات روانپزشکی و بیش از ۲۲ هزار نفر در سو مصرف مواد مخدر و بیش از ۷ هزار مورد خشونت خانگی شناسایی و تحت پیگیری و درمان قرار گرفتند.  صیادی گفت: البرز نشینان می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین پایگاه بهداشتی محل سکونت خود از خدمات رایگان سلامت روان و روانشناسی در حوزه‌های مختلف اختلالات روانی، افسردگی، اضطراب، فرزند پروری، خانواده، روابط اجتماعی، تحصیلی، خشونت‌های خانگی، اعتیاد بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • بهره مندی بیش از ۱۷۷ هزار نفر از خدمات روانشناسی
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است