Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@06:54:36 GMT

برخورد قاطع مسوولان شاهرود با واحدهای صنفی متخلف

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۶۸۵۷

برخورد قاطع مسوولان شاهرود با واحدهای صنفی متخلف

به گزارش ایرنا، رعایت نکردن شیوه نامه ‌های بهداشتی از سوی برخی اصناف متخلف موجب شد روز سه شنبه مسوولان شهرستان شاهرود  وارد میدان شده و با واحد های صنفی متخلف برخورد کنند.

از این رو فرماندار ، رییس اداره صنعت معدن و تجارت، رییس تعزیرات حکومتی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، فرمانده انتظامی و برخی دیگر از مسوولان صبح امروز بدون اطلاع قبلی مبادرت به بازدید میدانی از سطح شهر به ویژه بازار و پاساژها کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که چند روز پیش اداره صنعت،معدن تجارت به تمامی اصناف اطلاع رسانی کرده بود که تنها واحدهای صنفی گروه یک از جمله فروشگاه های زنجیره ای، نانوایی، لبنیاتی،سوپرمارکت،میوه و سبزی فروشی،میادین تره بار، مراکز فروش محصولات پروتیینی،داروخانه ها، جایگاه های سوخت و مراکز تهیه غذاهای بیرون بر اجازه فعالیت دارند.

اما افرادی نسبت به اطلاعیه های صادره بی تفاوت بوده و به مانند روزهای قبل مغازه های خود را باز نموده بودند.

البته واحدهای صنفی هم بودند که با نصب بنر با مضمون " چون به سلامت جامعه و خانواده ام می اندیشم واحد صنفی خود را تعطیل می کنم" بر روی کرکره مغازه از کسب چشم پوشی کرده بودند.

روز گذشته در نشست ستاد مبارزه کرونا هم تصمیماتی در جهت محدودیت های کاری اصناف، کارکنان اداره ها ، حضور دانش آموزان در مدارس اتخاذ شد.

 فرماندار شاهرود در حاشیه این اقدام میدانی به خبرنگار ایرنا گفت: براساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی باید با تهدید کنندگان سلامت برخورد جدی شود.

نادر فخری با بیان اینکه بیشتر مردم و اصناف در موج اول و دوم همکاری بسیار خوبی داشتند، افزود: امروز هم برخی از صنوف اظهار بی اطلاعی می کردند که این پذیرفتنی نیست.

وی از تصویب محدودیت هایی درستاد مبارزه با کرونا شهرستان در روز گذشته خبر داد و تصریح کرد: بومگردی ها، مقبره های شیخ ابوالحسن خرقانی و بایزید بسطامی به مدت یک هفته تعطیل است.

به گفته وی با نصب بنر در روستاها تا سه هفته تمامی مراسم ها از جمله عروسی و عزا ممنوع اعلام شد.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه همه نشست های اداری به غیر از نشست های مربوط با معیشت، امنیت و سلامت تعطیل است، اظهارداشت: تمامی کارمندان دولتی شهرستان که دارای بیماری های زمینه ای هستند به دورکاری اعزام می شوند.

فخری از فعالیت اداره های دولتی با یک سوم کارکنان به تشخیص مدیران، خبر داد و ابرازداشت: بخش دستگاه های خدمات رسان هم موظف هستند که خدمات به مردم را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

وی با اشاره به بازدید از ۲ بانک شاهرود، گفت: برخی مسوولان بانک ها باید به موضوع سلامت همکاران و مشتریان بیشتر توجه کرده و شرایط بهداشت محیط کار را فراهم کنند.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۱۰ گروه برای گشت مشترک سازماندهی شدند، افزود:این گروه ها صبح و بعدازظهر با بازدید میدانی سطح شهر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را پیگیری و اجرایی می کنند.

به گفته وی بازاریان و کسبه هم یکسری خواسته ها و دغدغه هایی به حق دارند که ما موظف به پیگیری هستیم تا در کنار این همراهی یک خدمت و رضایتمندی هم برای آنان فراهم شود.

 وی تاکید کرد: اگر بعد از تعطیلی یک هفته ای نتیجه لازم که قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست گرفته نشود، این مدت تمدید خواهد شد.

در این گشت مشترک تعداد ۱۰ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

 شهرستان شاهرود دارای بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه است. این واحدها زیرمجموعه ۳۵ اتحادیه به فعالیت می پردازند.

برچسب‌ها ویروس کرونا شاهرود اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا شاهرود اصناف ویروس کرونا شاهرود اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد

پارسا گفت: ۶۰ واحد مسکونی در شهرک کوثر و ۳۲ واحد در شهرک فدک شاهرود توسط بنیاد مسکن شاهرود ساخته و تحویل متقاضیان شد.

وی با بیان اینکه متراژ متوسط هر واحد تحویلی ۷۸ متر مربع است، ابراز کرد: واحدهای مسکونی شهرک کوثر در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۶۱۶ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای این طرح پنج هزار و ۴۴۲ متر مربع است، اظهار کرد: واحدهای شهرک کوثر ۲ طبقه در ۱۵ بلوک چهار واحدی ساخته شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود ادامه داد: سه میلیارد ریال وام به متقاضیان مسکن شهرک کوثر از طریق بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای مسکن شهرک فدک در ۲ بلوک ۱۶ واحدی ساخته شد، افزود: چهار واحد در چهار طبقه در هر بلوک ساخته و تحویل متقاضیان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ۹۲ واحد طرح نهضت ملی مسکن تحویل متقاضیان شاهرود شد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد