Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس از آنتن دهی تلفن همراه در کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد و گفت: مردم از وضعیت موجود نگران‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ مهدی روشنفکر در نشست با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد مردم از وضعیت آنتن دهی تلفن همراه در مناطق مختلف روستایی و جاده‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گلایه دارند به گونه‌ای که برخی روستانشینان برای برقراری تماس با دیگر اعضای خانواده مجبور به مسافت چند کیلومتری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از عدم بهره مندی بسیاری از روستاهای سه شهرستان بویراحمد، دنا و مارگون از اینترنت پر سرعت ابراز نگرانی کرد و افزود: ضریب نفوذ تلفن ثابت در مناطق شهری و روستایی نسبت به میانگین کشوری پایین‌تر است.

روشنفکر ابراز کرد: تامین و اجرای فیبر پشتیبان در شهرهای سی سخت مارگون پاتاوه لوداب و چیتاب، تسریع در تأمین تجهیزات برای احداث و ارتقای سایت های همراه اول و ایرانسل، اجرای طرح توسعه فیبرنوری محور یاسوج به کاکان و یاسوج به سی سخت و حمایت از کسب و کارهای مبتنی بر آی سی تی در استان از مهمترین خواسته‌های مردم از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وی ادامه داد: اختصاص اعتبار از محل خدمات عمومی اجباری ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پروژه‌های فیبر نوری نیوسایت و اضافه کردن سرویس‌های جدید به سایت‌ها ضروری بوده زیرا متأسفانه درگذشته به آمار جمعیتی و مشکلات پوششی تعداد زیادی از روستاهای این سه شهرستان توجهی صورت نگرفته است که برای رفع مشکل پوشش ارتباطی این نقاط نیاز فوری و ضروری به مساعدت وزیر است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ارائه پوشش همراه به اینترنت پهن باند ایرانسل یا همراه اول در روستاهایی که شرکت‌های وب خدمات ارائه می‌کنند، ضروری بوده زیرا مردم از نحوه خدمات دهی این شرکت های گلایه دارند.

روشنفکر بیان کرد: نصب و راه اندازی سایت‌های شرکت داده گستر عصر نوین و نصب و راه اندازی آن دسته از سایت هایی که از سوی شرکت مذکور به شرکت ایرانسل واگذار شده، پیگیری شود.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود بررسی پوشش همراه و برطرف کردن نقاط کور ارتباطی در مسیرهای جاده های ترانزیتی و ارائه تسهیلات کم بهره در سطح روستاها از طریق پست بانک در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از بی توجهی دولت برای اجرای سد آبریز ابراز نگرانی کرد و گفت: بی توجهی به مطالبه مردم پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دهدشت، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌نصیر حسینی در اجلاسیه سرداران و 422 شهید شهرستان کهگیلویه با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور اظهار داشت: واقعیت امر دولت‌های مختلف نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد با وجود داشتن 10 درصد آب‌های سطحی کشور بی‌مهری می‌کنند که انتظار می‌رود دولت سیزدهم نسبت به این مهم نگاه ویژه و خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه  ما یکی از استان‌هایی هستیم که منابع آب فراوانی داریم، اما متاسفانه به درستی از این منابع برای استان استفاده نمی‌شود، عنوان کرد: برخی سدهای احداث شده در محدوده جغرافیایی استان آورده‌ای برای مردم استان ندارند.

حسینی خاطرنشان کرد: موضوع اجرای سد آبریز را بارها در حضور مسئولان کشوری طرح کردیم ولی طرح این مطالبه مردم بعد از دوساعت به کلی به فراموش سپرده شد، ولی واقعیت امر در صورت بی‌توجهی دولت سیزدهم این مطالبه مردم را به اطلاع دفتر مقام معظم رهبری خواهیم رساند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین گفت: 500 هزار بشکه نفت روزانه در این استان برداشت می‌شود، ولی هنوز از محرومیت رنج می‌برد و واقعیت امر ما ثروتمند هستیم اما اجازه نمی‌دهند از جیب خودمان پول برداریم.

سید‌علی احمدزاده تاکید کرد: اجرای سد آبریز به عنوان به یک آرزوی بر دل مانده و پتروشیمی چرام دو مطالبه مردم استان از رییس جمهوری و اعضای هیئت دولت است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • پیش‌بینی ورود بیش از ۱۰ میلیون مترمکعب آب به سد کوثر
  • رایتل پرسرعت‌ترین سیم‌کارت کشور
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • نسبت به حق‌آبه مردم کهگیلویه و بویراحمد بی‌مهری شد
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی