Web Analytics Made Easy - Statcounter

«افشین کریمی» روز سه‌شنبه در پاسخ به انتقادات مطرح شده افزود: ارایه درخواست برای تبدیل وضعیت تعدادی از کارکنان که اکثراً دارای سابقه کار بیش از هفت سال هستند، به منظور ساماندهی نیروهای انسانی صورت گرفته و موضوع استخدام پیمانی که در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده صحت ندارد، زیرا براساس لیست ارسالی این پرسنل در زمان فعالیت استانداران سابق و حتی دولت دهم بکارگیری شده اند و این درخواست براساس روال طبیعی دستگاه‌های اجرایی به منظور ساماندهی وضعیت قراردادی نیروهای انسانی به سازمان برنامه و بودجه ارسال شد که مورد موافقت هم قرار نگرفت و عملاً موضوع تبدیل وضعیت این افراد هم منتفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه منابع انسانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه نظام اداری از مجموعه‌ای قوانین، مقررات، روش و رویه‌های قانونی در حوزه ساختار، تشکیلات و نیروی انسانی برای ارایه خدمات به مردم پیروی می کند؛ اظهار داشت: اصلاح و بهبود نظام اداری براساس برنامه پیش بینی شده به ویژه جذب نیروی انسانی بر مبنای عدالت استخدامی و شایسته سالاری است و فرآیند بکارگیری نیرو براساس ضوابط و مقررات خواهد بود و هرگونه تخطی از این مهم توسط دستگاه های نظارتی بررسی می شود.

کریمی تصریح کرد: همانگونه که انجام امور کارکنان برای رشد و شکوفایی در مسیر شغلی اهمیت دارد و با آموزش و اصلاح ساختارها به فکر بهره‌وری بیشتر هستیم؛ پیگیری حقوق قانونی افرادی که در سال های گذشته و به عناوین مختلف برای انجام وظایف در استانداری کرمانشاه توسط مدیران ارشد سابق و برخی در دولت های قبلی بکارگرفته شده اند نیز ضرورت دارد و مانند انتظام بخشی، امنیت شغلی و ساماندهی وضعیت قراردادی مطالبه این کارکنان است که با حداقل حقوق سالیان متوالی در حال خدمت هستند که متاسفانه با بیان خلاف واقع به جناح سیاسی نسبت داده شده در حالیکه یک درخواست تبدیل وضعیت برای کارکنان بوده و هیچ‌گونه تعهد استخدامی نیز در قالب پیمانی ندارد.

 وی افزود: صرفاً کسانی می‌توانند به استخدام پیمانی و بعداً رسمی دولت در بیایند که در آزمون استخدامی شرکت کنند و قبول شوند و درخواست برای جذب نیروی انسانی به صورت پیمانی فقط در همین قالب قابل انجام است.

وی اضافه کرد: تعیین تکلیف نیروهای قراردادی موضوعی مهم است که در سال های گذشته در دولت، مجلس و سایر نهادهای قانونی بارها به بحث و تبادل نظر گذاشته شده و به تازگی هم مجلس در خصوص تبدیل وضعیت در کمیسیون‌های تخصصی مواردی را مطرح کرده که این مشکلات و مطالبات کارکنان در سطح کشور حل شد.

کریمی ضمن لزوم توجه به انسجام، همدلی و وفاق برای پیشبرد امور در شرایط فعلی تحریم های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا گفت: انتقاد حرفه ای و سازنده حق مسلم همه شهروندان و رسانه ها است و وظیفه داریم نسبت به مطالبات مردم پاسخگویی و روشنگری داشته باشیم.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه آزمون استخدامی کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آزمون استخدامی کرمانشاه استانداری کرمانشاه آزمون استخدامی کرمانشاه اخبار کنکور استانداری کرمانشاه تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: مقابله با ساخت و سازهای ناایمن و غیراصولی در کرمانشاه تشدید می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، افشین یگانه در بازدید از یک ساختمان ناایمن در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: پیرو گزارش‌های شهروندان در خصوص احتمال تخریب منازل مسکونی مجاور یک گودبرداری ناایمن و دستور استاندار کرمانشاه، در راستای پیشگیری و روند رفع خطر از بناهای ناایمن به محل گودبرداری مورد نظر رفتیم.

وی عنوان کرد: در رابطه به این گودبرداری از چهار ماه قبل تذکرات مکرری به شهرداری منطقه 6 اعلام شده که متأسفانه عدم توجه و پیگیری از سوی مرجع مذکور منجر به این وضعیت فعلی شده است.

یگانه با بیان اینکه توجه به رفع موارد ناایمن و بحران‌ساز در سازه‌ها یکی از الزامات است و باید ناایمنی‌ها رفع شود گفت: پیرو حادثه قبلی در شهرک ظفر و ورود دادستان و دستورات قضایی در مورد آن موضوع، طی بازدید صورت گرفته از ساختمان ناایمن با همراهی نمایندگان سازمان‌های مرتبط، وضعیت آن بررسی و رفع خطر و نکات الزامی و قضایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: جلوگیری از حوادث در جهت ایمنی و حفاظت از جان مردم و حفظ حقوق شهر برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است که با همکاری بین دستگاهی قابل پیشگیری هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احکام افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان قوه قضائیه صادر شد
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • مقابله با ساخت و سازهای غیراصولی و ناایمن در کرمانشاه
  • پاسخ تند همتی به انتقاد خبرگزاری دولت/ دانشجوی سال اول اقتصاد هم فرق تورم نقطه‌به‌نقطه و تورم سالانه را می‌داند؛ شما یا نمی‌دانید یا می‌خواهید ندانید
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • پاسخ همتی به انتقاد خبرگزاری دولت
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • هشدار مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پی تشدید بارش‌ها در کرمانشاه
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است