Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیران استقلال اشتباه عجیبی در عقد قرارداد با بازیکن سابق پرسپولیس انجام داده اند

عقد قرارداد با محمد نادری بدون دریافت رضاینامه از باشگاه کورتریک ممکن است استقلال را دچار دردسر بزرگی کند.

به گزارش طرفداری، بعد از تمدید قرارداد بی اعتبار استقلال با بازیکنان فصل گذشته خود که در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند رخ داد، حالا مدیرانی که خودشان منتقد او بودند اشتباه عجیبی انجام داده اند که می تواند باشگاه استقلال را با دردسری بزرگ روبرو کند، دردرسری به مراتب بزرگتر از آنچه در گذشته رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا به عقد قرارداد استقلال با محمد نادری برمی گردد. روز جمعه هفته گذشته بود که سه عضو هیات مدیره استقلال با چهره ای پیروزمندانه ایستادند و کنار این بازیکن با پیراهن استقلال عکس یادگاری گرفتند. غافل از این که نادری با باشگاه کورتریک قرارداد دارد و هرگونه قرارداد با این بازیکن قبل از دریافت رضایتنامه غیر قانونی است.

از همه بدتر این که رسانه رسمی باشگاه استقلال خبر عقد قرارداد با نادری را رسانه ای کرد تا حالا دست باشگاه کورتریک برای شکایت از این باشگاه کاملا باز باشد و آبی ها در خطر پرداخت غرامتی سنگین قرار بگیرند.

البته در این بین ذکر این نکته ضروری است که اسماعیل خلیل زاده به مدیران باشگاه قول داده بود رضایتنامه نادری را دریافت می کند اما هرچه که هست انتشار عکس قرارداد با یک بازیکن در شرایطی که آن بازیکن با باشگاه دیگری قرارداد دارد، اشتباه جبران ناپذیری است که قطعا با مقصران آن باید برخورد جدی شود.

مدیران استقلال در تلاش هستند تا هرطور شده رضایتنامه نادری را دریافت کنند ولی خروجی ماجرا هرچه که باشد رفتار آماتور آن ها غیر قابل چشم پوشی است.   

کانال رسمی باشگاه استقلال روزی که عکس نادری با پیراهن آبی را منتشر کرد، مدعی شد استقلال مجوز این توافق را از باشگاه بلژیکی دریافت کرده اما حالا با مصاحبه بیات، مشخص شده هیچ مجوز و توافقی در کار نبوده است.

 معلوم نیست چرا آقایان وقتی پنجره استقلال بسته است دست به چنین ریسک عجیبی زدند. البته موضوع نادری موضوع غیر قابل حلی نیست و در نهایت با مذاکره و کمی غرامت حل خواهد شد اما مساله اینجاست که استقلال چه نیازی به انجام این کار داشت؟ نادری که فرار نمی کرد، آقایان می توانستند اول با باشگاه بلژیکی توافق کنند و بعد عکس یادگاری با نادری را به رسانه ها بدهند!

 

همچنین بخوانید:

نادر بیات: محمد نادری متعلق به کورتریک بلژیک است نه استقلال!

مدیر برنامه های سابق محمد نادری: مقصر عقد قرارداد با استقلال خود بازیکن است

آغاز مذاکرات اسماعیل خلیل زاده برای دریافت رضایتنامه محمد نادری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عقد قرارداد محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند

میلان، تئو هرناندز و مایک منیان را غیرقابل فروش نمی داند. 

طرفداری | ممکن است میلان در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، تئو هرناندز و مایک منیان را به فروش برساند. روسونری تابستان گذشته ساندرو تونالی را فروخت و بازیکنان زیادی را با پول حاصل از فروش او به خدمت گرفت که همگی این فصل برایشان مهم بوده اند.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، که در صورت رسیدن به قیمت درخواستی میلان برای بازیکنان، احتمال دارد شاهد خروج بازیکنان بیشتری باشیم. مذاکرات برای تمدید قرارداد هر دو بازیکن هنوز به طور جدی آغاز نشده است و در صورتی که قرارداد جدیدی امضا نکنند یا مذاکرات پیشرفت نداشته باشد، ممکن است با قیمت بالایی در تابستان فروخته شوند.

قرارداد منیان تا 30 ژوئن 2026 اعتبار دارد. او در حال حاضر 3.2 میلیون یورو حقوق می گیرد و باشگاه قصد دارد حقوق او را دو برابر کند. میلان این رقم را نسبتاً قابل توجه می داند و در صورتی که برای بازیکن کافی نباشد، منجر به فروش او با مبلغی در حدود 100 میلیون یورو خواهد شد. همین مسئله در مورد تئو هرناندز هم صدق می کند؛ مدافعی که قرارداد او نیز دو سال دیگر به پایان می رسد و هنوز توافقی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. هر دو بازیکن مورد علاقه بایرن مونیخ هستند و پاری سن ژرمن مشتری تئو هرناندز است. اما این احتمال نیز وجود دارد که در صورت فروش آنها، باشگاه های لیگ برتر برای جذبشان اقدام کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • امیدواری جانشین کلوپ: 48 ساعت دیگر در لیورپول!
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند