Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه یک، در قسمت جدید برنامه «پایش» محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران از برنامه‌های شورای شهر برای ساماندهی دستفروشان ذیل ماده ۱۶ قانون بهبود مستمر محیط کسب‌ و کار صحبت می‌کند.

وی در بخش دوم «پایش» آخرین وضعیت کارخانه چرم مصنوعی زنجان را بررسی خواهد کرد. در این خصوص قنبر رسولی یکی از خبرنگاران استان زنجان درباره کارخانه چرم مصنوعی این استان با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده استاندار استان زنجان گفتگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«پایش» به تهیه کنندگی الهام پیرهادی کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که یکشنبه ها و سه شنبه ها بعد از خبر ساعت ۱۹ با اجرای سعید توکلی روی آنتن می رود.

کد خبر 5057704 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر تهران برنامه پایش شبکه یک سیما فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی شبکه پنج سیما تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ویروس کرونا موسیقی ایرانی شبکه سه سیما آلبوم موسیقی فیلم مستند بازیگر سینما شبکه مستند سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • رشته‌های پزشکی براساس نیاز کشور و تعداد داوطلبین ساماندهی می‌شود
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • مصوبات شورای شهر تهران قابل ردیابی شد
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران