Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از برگزاری سلسله رویدادهای آموزشی با هدف کمک به شکوفایی استعدادهای بومی محلى و اجتماعی انسانی و ارتقاء مدیریت شهری در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، محمدرجب زاده با اشاره به راه‌اندازی شورای توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی استان، بیان کرد: این شورا با همکاری اتاق بازرگانی خراسان رضوی، پارک علم و فناوری استان، شورای اسلامی استان، انجمن شرکت‎های دانش‎بنیان و دفتر شهری استانداری خراسان رضوی، با هدف مدیریت استعدادها و توسعه ظرفیت ذهنی و تقویت فرهنگ ایده پروری در سطح جامعه تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد محیط پر جاذبه، امن و عالمانه برای شکوفایی استعدادها و پرورش خلاقیت ها، بکارگیری ظرفیت ها و توان علمی نخبگان، پژوهشگران برتر و اساتید علمی در جهت ایجاد انگیزه و راهبری ایده پردازان از جمله دیگر اهداف مهم تشکیل این شورا به شمار می رود.

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: اولین گام تعریف شده برای شورا توسعه ظرفیتهای اقتصادی و انسانی استان، برگزاری رویدادهای انتقال تجربه به منظور ایجاد فرصت‎های شناسایی و جذب ایده‎های خلاقانه و استفاده از ظرفیت‎های بومی منطبق بر نیازهای موجود می‎باشد.

وی تصریح کرد: این شورا با توجه به مزیت ها و مقتضیات بومی، نسبت به هم افزایی فعالیت های مرتبط با توسعه و بهبود محیط کسب و کار، جلب مشارکت بخش خصوصی و دولتی در حوزه اقتصاد دیجیتال و همچنین توجه به فناوری های آینده و تحول آفرین در بخش دیجتیال، هوشمندسازی، حمایت از نوآوران و کارافرینان اقدام می نماید.

دبیر شورای توسعه ظرفیت های اقتصادی و انسانی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی با تاکید بر سال جهش تولید، ادامه داد: اولین رویداد از این سلسله رویدادها با محوریت حمایت از کسب و کارهای نوین برنامه ریزی شده است که فضای مناسبی برای آشنایی با ایده های نو و روند ظهور کسب و کارهای جدید، با هدف ارتقای اشتغال و بهره‌وری در اقتصاد دیجیتال، خلق ارزش و ثروت، توسعه منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها و ساختارها می باشد.

وی با اشاره اقدامات موسسه تحقیقات، آموزش و مشاوره شهرداری‌ها به عنوان دبیرخانه شورای توسعه ظرفیت‌های اقتصادی و انسانی استان خاطر نشان کرد: این رویداد با همت و برنامه ریزی این موسسه آموزشی وابسته به سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در اواخر آبان ماه برگزار خواهد شد./م.ا/2390/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان همیاری ها سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در آیین گرامیداشت روز معلم در دبیرستان شهید مطهری بردسکن به افتخارات این مجموعه اشاره کرد وگفت :در حوزه اقامه نماز مدارس شهرستان بردسکن در سطح استان به عنوان شهرستان برتر شناخته شد و هرچند تنها در ۶۰ فضای آموزشی نمازخانه شهرستان احداث شده است ولی در اکثر مدارس شهرستان بردسکن حتی با جمعیت پایین دانش‌آموزی نماز به جماعت اقامه می‌شود.

وی به کسب رتبه نخست دانش آموزان پایه دوازدهم در آزمون پایش استان و رتبه نخست لیگ پایا در کشور اشاره و اضافه کرد : در عملکرد و ارزیابی که اداره کل آموزش و پرورش استان انجام داد، آموزش پرورش بردسکن در بین ۴۷ ناحیه آموزش و پرورش استان رتبه دهم را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن کمبود اعتبارات را یکی از علل اصلی اجرا نشدن برخی از طرح‌های آموزش و پرورش در این شهرستان دانست و اظهار داشت: ایجاد یک مرکز خدمات رفاهی برای فرهنگیان یکی از ضروریات برای جامعه فرهنگیان بردسکن است که متاسفانه جای آن در شهرستان خالی است.

چراغیان به طرح استخر شنای دانش‌آموزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این طرح بیش از ۱۰ سال است که به خاطر کمبود اعتبارات در حد پی سازی (فونداسیون) باقی مانده است که حداقل برای ساخت این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و ۱۷ هزار دانش آموز و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • اطلاعیه برگزاری آزمون مجدد از داوطلبان شهرستان زیرکوه (از استان خراسان جنوبی)
  • اعلام زمان برگزاری کنکور برای سیل‌زدگان خراسان جنوبی
  • کارگر؛ رضایت شغلی و توسعه اقتصادی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی