Web Analytics Made Easy - Statcounter

پویان صدقی مدیرعامل «وُدیو» سامانه نمایش فیلم کوتاه، از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه امید به صورت آنلاین خبر داد.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه امید، پویان صدقی در رابطه با نحوه همکاری پلتفرم «وُدیو» و جشنواره فیلم کوتاه امید گفت: نهمین دوره جشنواره ملی فیلم و عکس «امید» با موضوع اعتیاد نخستین جشنواره ملی دانشجویی و همچنین نخستین جشنواره فیلم کوتاه است که کاملا به صورت مجازی برگزار می‌شود، آثار شرکت داده شده در این جشنواره که به همت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال برگزاری است از طریق پلتفرم «ودیو» به نمایش گذاشته شده و در واقع موجب شکل‌گیری همکاری میان یک ارگان دولتی و بخش خصوصی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

صدقی با تاکید بر اهداف این جشنواره یعنی کشف استعداد‌های جدید ادامه داد: همیشه استعداد‌های نو و ورود آن‌ها به فضای حرفه‌ای برای ما مهم بوده و از آنجایی که جشنواره امید نیز یک جشنواره دانشجویی است و با هدف کشف استعداد‌های جدید و پرداختن به آثار دانشجویی شکل گرفته کاملا با یکدیگر همسو بودیم و برای رقم زدن این اتفاق در کنار هم قرار گرفتیم.

او با اشاره به تماشای رایگان آثار جشنواره «امید» در پلتفرم «ودیو» بیان کرد: این دوره از جشنواره امید از ۵ تا ۸ آبان در پلتفرم «ودیو» در حال برگزاری است و بنا بر گفته دبیر جشنواره در این دوره ۲۹۲ فیلم کوتاه، ۷۲ فیلمنامه، یک هزار و ۱۳۷ فریم عکس، ۷ انیمیشن، ۵ فیلم مستند، ۶ فیلم تجربی،۷ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای و ۱۰ فیلم در بخش ویژه دریافت شده است.

برچسب ها: سینما سینمای ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا سینما سینمای ایران جشنواره فیلم کوتاه امید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۷۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • جشنواره گیلاس اشنویه به ایستگاه هفتم رسید
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • جشنواره «امید فردا» فرصتی برای رقابت سالن دانش‌آموزان کردستان
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا