Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@19:11:53 GMT

250 حلقه لاستیک قاچاق در اردبیل کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۸۱۴۲

250 حلقه لاستیک قاچاق در اردبیل کشف شد

‍‍‍‍‍‍

سردار حسینی فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف ۲۵۰ حلقه لاستیک سهمیه‌ای که در حال حمل غیر مجاز به استان‌های دیگر بود خبر داد.

 سردار هوشنگ حسینی گفت: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولیدات داخلی با محوریت توسعه نظم و امنیت اقتصادی و به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر انتقال محموله لاستیک قاچاق با استفاده از یک دستگاه کامیونت جک، پوشش انتظامی حوزه استحفاظی اردبیل در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با افزایش و هدفمندسازی گشت‌زنی‌های انتظامی، کامیونت حامل لاستیک در جاده اردبیل - آستارا حوالی تونل حیران شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل با اشاره به انجام بازرسی از خودروی توقیفی گفت: در این بازرسی ۲۵۰ حلقه انواع لاستیک خودرو‌های سبک، سنگین و نیمه‌سنگین که به صورت قاچاق حمل می‌شد، کشف شد.
او افزود: ارزش این لاستیک‌ها از سوی کارشناسان پنج میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار حسینی از دستگیری یک قاچاقچی در رابطه با کشفیات به دست آمده خبر داد و گفت: متهم بدون مجوز قصد خارج کردن محموله لاستیک قاچاق به خارج از استان را داشت.
فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: در رابطه با کشفیات به دست آمده پرونده تشکیل و به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شد./ صداو سیما 
 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند

250 حلقه لاستیک قاچاق در اردبیل کشف شد

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: لاستیک قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۸۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا

سردار رادان فرمانده انتظامی کل کشور در اجتماع مردم قم در مواجهه با شعارهایی در حمایت از نیروی انتظامی برای اجرای طرح حجاب و عفاف اشک ریخت.

دریافت 13 MB

دیگر خبرها

  • ماجرای عجیب گم شدن یک حلقه ازدواج
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • فیلم/ اشک های سردار رادان در اجتماع قمی ها در حمایت از فراجا
  • کشف کالا‌های قاچاق ۵۶ میلیاردی در اردبیل
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • کشف ماینر‌های قاچاق در یزد
  • کشف بیش از ۱۰ تن چوب قاچاق در گچساران
  • بازار لاستیک ترمز برید