Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری آستان حضرت معصومه، در پیام آیت‌الله سید محمد سعیدی، آمده است: بی‌تردید مکر امثال مکرون بر خودش و امثال خودش بازخواهد گشت.

پیام حاکیست: اینک امت اسلام در آستانه هفته وحدت و در ماه ربیع المولود با حفظ اتحاد و برادری که بزرگترین پشتوانه محور مقاومت در پرتو حکمت ولایت است، بیش‌ازپیش انزجار خویش را از دشمنان قسم‌خورده پیامبر اسلام نشان داده و بار دیگر پشیمانی را تنها دستاورد استکبار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام ادامه یافته است: امید است حوادث پی‌درپی دوران، نویدبخش ظهور سریع تر منجی عالم بشریت بوده و این گردنه سخت و پر فتنه تاریخ، با آمدن موعود تمام ادیان حضرت صاحب العصر و الزمان(عج) به سکون و آرامش پس از طوفان مبدل گردد.

آیت الله محسن اراکی، عضو شورای عالی حوزه های علمیه، نیز در این رابطه با صدور بیانیه ای اعلام کرد: همه دوستداران عدل و فضیلت باید در برابر این جریان ایستادگی کنند و رییس جمهور گستاخ فرانسه را محکوم و با دولت فرانسه برخورد مناسب انجام دهند و کالاهای فرانسوی تحریم شوند.

در این پیام آمده است: توطئه‌ غربی ـ صهیونیستی توهین به مقام مقدس پیامبر رحمت محمد مصطفی (ص) که مظهر عدل و رحمت و مهربانی و کامل‌ترین مخلوق آفریدگار در جهان هستی است، توطئه‌ای نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت.

پیام حاکیست: قدسیّت‌شکنی از مقدّس‌ترین نمادهای قدسی جامعه بشری، قدسیّت‌شکنی از همه‌ معیارهای اخلاقی و ارزش‌های متعالی و زمینه‌ساز گسترش خشونت و ظلم و بی‌عدالتی و حق‌کشی و خباثت است.

در این پیام تاکید شده است: ضمن اعلام محکومیت این گستاخی از سوی رییس جمهور بی‌حیای فرانسه، از مسئولان محترم به‌ویژه مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود نسبت به عکس‌العمل مناسب اقدام نمایند که کم‌ترین آن، تحریم کالاهای فرانسوی است.

اقدام رییس جمهور فرانسه دشمنی آشکار با اسلام است

آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی،‌ رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) نیز در درس خارج خود نسبت به اقدام بی شرمانه رییس جمهور فرانسه در اهانت به ساحت قدسی پیامبر اسلام(ص) واکنش نشان داد و آن را دشمنی آشکار با اسلام دانست.

وی بیان کرد: دولت ما باید رسماً به آنها بگوید که چنین حرفی اعلام دشمنی با ماست، نه اینکه حالا یک اهانتی شده و باید محکوم بشود، این را باید در عنوان دشمنی قرار بدهند، از مسئولان نظام جمهوری اسلامی خصوصاً مسئولان وزارت خارجه انتظار داریم که برخورد خیلی قوی کنند.

وی افزود: این حادثه ناگواری که این روزها همه مسلمین را جریحه‌دار کرده، حمایت رییس جمهور فرانسه از اهانت کنندگان به پیامبر اکرم(ص) است، در گذشته این اهانت‌ها توسط بعضی از اشخاص یا روزنامه‌نگارها به بهانه آزادی بیان مطرح می‌شد، البته همان وقت هم انسان‌های دقیق و فهیم باورشان بر این بود که این حرکت شخصی نیست.

وی بیان کرد: توهین، خصوصاً توهین به مقدسات یک امر قبیح از نظر عقلاست و واقعاً این تعبیری که مسئولان ما برای این شخص ذکر کردند که این حرکت ناشی از بی‌خردی اوست، تعبیر خیلی صحیحی است، یک رییس جمهور وقتی ضعف عقلی دارد، این گونه حرفها را می‌زند، البته کنار این ضعف عقلی خباثت، دشمنی، هم وجود دارد یعنی کاملاً نشان می‌دهد که اینها دشمن اسلام، پیامبر(ص) و مسلمین هستند.

امانوئل مکرون رییس جمهوری فرانسه به تازگی گفته است کشورش کاریکاتورهای اهانت آمیز به پیامبر اسلام (ص) را بار دیگر منتشر خواهد کرد، همین امر موجب شد که هشتگ "تحریم کالاهای فرانسوی" در کشورهای عربی به ترند اول تبدیل شود و بسیاری استفاده از این کالاها را ممنوع کنند.

برچسب‌ها قم سید محمد سعیدی پیامبر اکرم امانوئل مکرون پروندهٔ خبری مکرون و ماسک آزادی بیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سید محمد سعیدی پیامبر اکرم امانوئل مکرون قم سید محمد سعیدی پیامبر اکرم امانوئل مکرون اخبار کنکور جمهور فرانسه رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی در دانشگاه سوربون فرانسه مدعی شد که عضویت در ناتو به معنی دست‌نشانده بودن آمریکا نیست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه هشدار داد که کشورهای اروپایی در صورتی که به ایالات متحده وابسته بمانند و نتوانند سیستم‌های دفاعی پیشرفته مستقر کنند دچار مرگ خواهند شد. 

رئیس‌جمهور فرانسه در سخنانی در دانشگاه سوربون در پاریس گفت: «این خطر وجود دارد که اروپای ما بمیرد. ما به ابرازهای لازم برای مقابله با خطرات مجهز نیستیم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه اظهاراتش از 27 عضو اتحادیه اروپا خواست تلاشی متحد را برای ساختن یک نیروی نظامی «قابل اتکا» آغاز کنند. 

ماکرون گفت: «مسئله تنها به انتخاب‌های ما بستگی دارد اما این انتخاب‌ها بایستی الان انجام شوند چون طی دهه آینده خطر این وجود دارد که تضعیف شویم.»

رئیس‌جمهور فرانسه در ادامه خاطرنشان کرد کشورهای اروپایی تحت محاصره قدرت‌های بزرگی هستند که ارزش‌های لیبرال دموکراسی اروپا را تضعیف می‌کنند. وی گفت ارزش‌های اروپایی به طور دائم توسط دیگران مورد انتقاد و اختلاف قرار می‌گیرد. 

وی تصریح کرد: «این خطر وجود دارد که اروپا با افول مواجه شود و ما همین الان داریم می‌بینیم که این اتفاق علی‌رغم تلاش‌های ما دارد به وقوع می‌پیوندد.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش خاطرنشان کرد که عضویت در ائتلاف ناتو به معنی «دست‌نشانده» بودن ایالات متحده آمریکا نیست. وی گفت که اروپا با ایجاد دفاع مستقل وابستگی کمتری به ایالات متحده خواهد داشت و به نحو بهتری قادر خواهد بود از خودش در برابر روسیه دفاع کند.

دستاورد حمله به اسرائیل از زبان سفیر سابق ایران در فرانسهنتانیاهو برای آتش‌بس با حزب‌الله دست به دامن فرانسه شدطرح اقدام فرانسه برای مقابله با خشونت روزافزون جوانان

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • زلنسکی باز هم ساز کمک کوک کرد
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • سخنرانی رییس‌جمهور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی آغاز شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • سفر برنامه‌ریزی‌شده «اردوغان» به آمریکا لغو شد
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!