Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس سی‌سخت؛ عباس شیرزادی؛ با همه تلاش‌های اداره آب و فاضلاب شهر سی‌سخت اما شکستگی‌های بیش از اندازه شبکه در سطح شهر موجب نارضایتی شده است.

طی تماس های مکرر شهروندان سی‌سختی با خبرنگار فارس مبنی بر مشکلات به وجود آمده در ارتباط با سهل انگاری اداره آب و فاضلاب و قطعی‌های آب شهر سی‌سخت در یکی دو ماه اخیر به صورت میدانی این مشکل را مورد بررسی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس؛ ماموران اداره آب و فاضلاب شهرستان دنا را همه روزه در حال ترمیم شکستگی‌ها در سطح شهر می‌بینیم ولی متاسفانه این اداره بدون اطلاع رسانی قبلی اقدام به قطع کل آب شهر یا برخی از خیابان‌ها می‌کند که همین بی‌برنامگی مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها به وجود می‌آورد.

در طول ایام هفته شاهد قطعی مکرر آب در سطح شهر هستیم که گاها اطلاع‌رسانی هم نمی‌شود و اگر هم اطلاع رسانی شود خیلی دیرهنگام بوده و باعث نارضایتی عموم مردم شهر سی‌سخت می‌شود.

این روزها با توجه به فصل برداشت میوه در شهر سی‌سخت اکثر خانواده‌ها در حال برداشت میوه هستند که همین قطعی آب بدموقع باعث مشکلات زیادی برای شهروندان شده است.

با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر سی‌سخت و شیب بسیار زیاد مسیر منبع آب شرب تا شهر، آب و فاضلاب باید با کارشناسی بسیار دقیق و تنظیم فشار شکن موجود در ورودی خط لوله اصلی، این مشکل اساسی را که همه روزه شاهد شکستگی و خرابی‌ها هستیم کنترل کند.

موضوع دیگری که باعث نارضایتی مردم نسبت به مجموعه آب و فاضلاب شده است موضوع درج هزینه پسماند فاضلاب در فیش‌هاست که طبق قانون اگر شبکه فاضلاب خیابانی انجام شده ولی به مسیر اصلی فاضلاب و تصفیه خانه متصل نشده باشد مشترکین آن خیابان و کوچه شامل پرداخت عوارض نمی‌شوند که متاسفانه این موضوع در فیش‌های آب و فاضلاب رعایت نمی‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فصل برداشت میوه پیگیری مسؤولان دادستان دنا فشار شکن آب و فاضلاب شهر سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این بازدید که پیرو دستور فرمانداری سلماس و در راستای ارج نهادن به مطالبات مردمی، انجام شد، با تشریح وضعیت و مشکل سیستم خروجی فاضلاب منازل، مقرر گردید شبکه بهداشت جهت پیشگیری از تهدیدات بهداشتی و زیست محیطی اخطار‌های لازم و قانونی به آن دسته از ساکنین که فاضلاب منازل خود را به معابر عمومی هدایت میکند صادر و برخورد لازم با آنها صورت گیرد.

همچنین مقرر شد امور آب و فاضلاب پس از تخصیص اعتبارات لازم و با اولویت فوری اقدامات لازم برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در این منطقه را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور
  • قطعی موقت آب در برخی مناطق همدان