Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وقتی جلوی بخری از مسائل ایستادگی کنید، در نهایت تبعاتی برای شما خواهد داشت.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، درباره رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی اظهارداشت: محرو شدن من قابل پیش‌بینی بود و روز گذشته نیز با یکی از مسئولان کمیته اخلاق صحبت کردم و گفتند در مرداد ماه مصاحبه انجام داده‌ای و گفته‌ای که با رفتن تاج فدراسیون بهم ریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: آنها به من اعلام کردند که در روزهای اخیر نیز طی مصاحبه‌ای گفته‌اید فوتبال مرده است و مردم نیز به همین دلیل جلوی مجلس تجمع کرده‌اند. قرار شده تا لایحه خودم را بفرستم اما جالب است که چون علیه اصفهانیان و بازگشتش به کمیته داوران نیز حرف زده‌ام می‌گویند این تشویش اذهان عمومی است! 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: این محروومیت دور از ذهن نبود و بالاخره جلوی برخی از مسائل ایستادن چنین تبعاتی نیز دارد. خیلی تلاش کردم تا با رئیس کمیته اخلاق حرف بزنم اما نشد. به هر شکل لایحه‌ام را آماده می‌کنم و از این رای نادرست نیز دفاع خواهم کرد. 

 

بیشتر بخوانید: محرومیت عجیب سعید آذری از کلیه فعالیت‌های فوتبالی!

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فوتبال سعید آذری فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیات ريیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و  وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه  را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

در متن این حکم آمده:
«احتراما؛ با توجه به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و به کارگیری مساعی ارزنده خویش در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

دیگر خبرها

  • پورمحمدی: مس رفسنجان الگوی ادب و اخلاق در فوتبال ایران است
  • رسانه‌ها مشکلات را با رعایت اخلاق منعکس کنند
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • تدوین نظام مسائل محلات در کمیته عمران
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها