Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@01:17:03 GMT

جمع آوری 14 قلیان سرا در شهرستان اندیمشک

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۶۴۱

جمع آوری 14 قلیان سرا در شهرستان اندیمشک

به گزارش خبرنگار خبرآنلاین از دزفول دکتر عبدالرحمن روحانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اندیمشک با اشاره به روند افزایشی شیوع ویروس کووید۱۹ گفت: این واحدهای صنفی متخلف در بازدید شبانه گروه بهداشتی این شبکه با حکم دادستانی و حضور عوامل پلیس اماکن نیروی انتظامی شهرستان شناسایی در یک طرح ضربتی از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر روحانی تاکید کرد: شهروندان باید با توجه به شرایط بحرانی بیماری کرونا و وضعیت این بیماری در شهرستان ، برای حفظ سلامت خود و بستگان و نیز قطع زنجیره انتقال ویروس کووید۱۹ از حضور فرزندان خود در اماکن عمومی به ویژه قلیان سراها ممانعت بعمل آورند.

 مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان افزود: بازرسان و ناظران مرکز بهداشت شهرستان از برخی واحدهای صنفی از جمله رستورانها، نانواییها، دفاتر پیشخوان، جایگاه‌های سوخت و واحدهای صنفی روزانه برای رعایت کردن شیوه نامه‌های بهداشتی بازدید می‌کنند و در صورت داشتن تخلف صنف مربوطه را پلمب می کنند.

46

کد خبر 1448312

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب

ایسنا/هرمزگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب از افتتاح و راه‌اندازی سه خانه بهداشت در شهرستان میناب در هفته سلامت خبر داد.

 محمد احمد پور امروز ۷ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای توسعه شبکه بهداشت و حوزه سلامت شهرستان میناب و به منظور تامین سلامت و افزایش مناطق تحت پوشش خدمات بهداشتی، خانه بهداشت چاه حسین و خانه بهداشت تم ملنتکی از توابع بخش توکهور هشتبندی و خانه بهداشت چاه اسماعیل از توابع بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و راه‌اندازی شد.

وی افزود: با راه‌اندازی خانه بهداشت‌های مذکور مردم منطقه می‌توانند از خدمات اولیه بهداشت و درمان از جمله مراقبت از خانم‌های باردار، شیرخواران، کودکان و سایر گروه‌های سنی در این خانه بهداشت‌ها بهرمند شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میناب ادامه داد: همچنین افراد از نظر فشار خون، بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، سرطان‌ها و سایر بیمارها در مرحله اولیه  پایش و مراقبت ‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • گاز N۲O در قلیان اکسیژن لقب روانگردان نیز دارد
  • قلیان با گاز خنده!
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • پشت پرده «قلیان اکسیژن»؛ قلیان اکسیژن چیست و قیمت آن چقدر است؟
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • سرو قلیان اکسیژن و جوانانی که موش آزمایشگاهی شده‌اند