Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@09:47:23 GMT

آذری: نمی‌دانم جرمم چیست

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۷۹۷۸۹

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی با حکم کمیته اخلاق، گفت: محرومیت بر اساس یک جرم است و من هنوز نمی‌دانم جرم من چیست. ناطقان: سعید آذری در واکنش به محرومیت از فعالیت‌های فوتبالی با حکم کمیته اخلاق، اظهارکرد: کمیته اخلاق ۲ روز پیش نامه‌ای برای ما ارسال کرده بود که پیرو صحبت‌هایی که علیه فدراسیون و آقای اصفهانیان، رییس جدید کمیته داوران انجام و عنوان کرده بودید، "مگر متولی فوتبال مُرده است که مردم مقابل مجلس حضور پیدا می کنند"، به استناد این که تشویش اذعان عمومی کرده‌اید، لایحه خود را برای ما در این خصوص ارسال کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او بیان کرد: امروز نیز با مسوولان مربوطه تماس گرفتم که مصاحبه‌ها مربوط به چه زمانی است که گفتند یکی از مصاحبه‌ها مربوط به مردادماه و ۲ مصاحبه دیگر مربوط به هفته گذشته است و باید برای ادای توضیحات به تهران بیایید که من هم گفتم خودم نمی‌آیم؛ یا وکیلم را می‌فرستم یا برای شما لایحه ارسال می‌کنم. در این یکی دو روز هم سعی کردیم با رییس کمیته اخلاق صحبت کنیم که جواب نداد و تنها آقای شرکتی پاسخگو بود که گفت لایحه‌تان را بفرستید که قرار شد این کار را انجام دهیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این که محرومیت بر اساس یک جرم است و هنوز نمی‌دانم جرم من چیست، گفت: البته می‌گویند با صحبت علیه فدراسیون، اقدام به تشویش اذعان عمومی کرده‌ای.

وی بیان کرد: هر چه به انتخابات فدراسیون فوتبال نزدیک‌تر می‌شویم، یکسری اتفاقات خاص می‌افتد که طبیعی بوده و پاسخ به آن‌ها نیز آسان است. به هر حال این که از صحبت‌های من چه تلقی شده، برداشت شخصی‌شان بوده است.

آذری تاکید کرد: این موضوع نگران کننده نیست زیرا هر کسی که حرف حق را می‌زند، نباید نگران چیزی باشد. منبع: ایسنا برچسب ها: آذری ، جرم ، محرومیت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آذری جرم محرومیت کمیته اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید

محمدجواد آذری جهرمی ، خواستار تجدیدنظر در سیاست‌های ضداینترنت توسط مسئولان دولت سیزدهم شد.   وی در کانال تلگرامی خود نوشت: اینکه پس از یک رویه سراسر اشتباه و ناکارآمد که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با استدلال حفظ امنیت کنکور طی دستورالعمل مصوب شاک دنبال می‌شد، اینترنت موبایل در محل برگزاری آزمون خاموش و موجبات اختلال گسترده در شبکه ارتباطی شهر‌ها فراهم می‌آورد و حتی در برهه‌ای برخی مسئولین دولت سیزدهم در برنامه‌های تلویزیونی سخن از محدودیت‌های گسترده‌تر بر اینترنت در روز‌های برگزاری آزمون می‌کردند، بالاخره در سال جاری این رویه اشتباه کنار گذاشته شد، خبر نیکویی است.   کاش در سایر سیاست‌های ضدیت با اینترنت هم تجدید نظر کنند؛ مردم خوبی‌ها را ارج خواهند نهاد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آذری جهرمی به دولت رئیسی : در سیاست‌های ضد اینترنت تجدید نظر کنید
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • کنگره‌های شهدا باید جریان‌ساز و هنرمندانه برگزار شود
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • کمیته انضباطی حسینی را محکوم کرد؛ یک جلسه محرومیت قطعی شد
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال