Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اجتماعی جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون با حضور وزیر دفاع را تشریح کرد.

علی بابایی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌و‌گو با تسنیم، در تشریح جزییات جلسه عصر امروز (سه شنبه 6 آبان ) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: بررسی سوال عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه از وزیر دفاع درباره پرداخت حق مناطق جنگی به 60 هزار نفر از افراد شاغل در دستگاه های نیروهای مسلح در دستورکار امروز اعضای کمیسیون قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه عنوان شد که پرداخت حق مناطق جنگی به افراد شاغل در دستگاه‌های نیروهای مسلح در قانون برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته اما تاکنون به این افراد پرداخت نشده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس بیان داشت: در این نشست مقرر شد که با مشارکت کمیسیون اجتماعی مجلس و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای پرداخت حق مناطق جنگی به این افراد تا یک ماه آینده اقدام شود.

بابایی با بیان اینکه بررسی وضعیت افرادی که در شیوع کرونا شغل خود را از دست داده‌اند و تحت پوشش هیچ کدام از بیمه‌ها هم قرار ندارند دستورکار دیگر امروز کمیسیون بود، گفت: در این نشست قرار بر این شد که دولت و سازمان تامین اجتماعی سازوکاری برای حمایت از این افراد طراحی کنند و در نهایت اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و سازمان تامین اجتماعی توافق کردند که ظرف مدت یک هفته برای حمایت از یک میلیون و دویست هزار نفری که آسیب دیده از کرونا هستند، ساز و کاری فراهم کنند که آنها بر اساس آن مورد حمایت دولت قرار گیرند.

لینک کوتاه: asriran.com/0039yf

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: نیروهای مسلح کمیسیون اجتماعی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۷۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • ایلام از استان‌های برتر کشور در پرداخت وام ازدواج است
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • یمن: عملیات در دریای مدیترانه بزودی آغاز می‌شود؛ تدارک یک میلیون رزمنده
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی؛ ثبت‌نام سربازان از امروز آغاز شد
  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین