Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رغم تبیین خطرات پیش روی جوانان مهاجر، اما همچنان پای برخی‌ها در میدان بلیت‌های بخت آزمایی باز است و جوانان کشور را به بهانه‌های مختلف مانند خروج از کشور برای زندگی رویایی در آمریکا فریب می‌دهند، موضوعی که از سال‌های گذشته در دستور کار آنها بوده و همچنان در این عرصه قربانی می‌گیرند. رهبر انقلاب اسلامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین فاضلیان را تسلیت گفتند برخی از مسئولان نگاه همه جانبه به سلامت مردم ندارند! سکوت در مقابل هتاکان اسلام جایز نیست ظریف: طرح ایران برای حل دائمی مناقشه قره‌باغ تدوین شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۰۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پهلوان بودن واژه ایست بینهایت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ ۱۷ شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، نماد اسوه جوانمردی و شجاعت سپاه اسلام، حضرت امیرمومنان علی (ع)، نماد شرک و بت پرستی یعنی عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند.


کشتن نفس اماره و تلاش برای رضای خدا در راه دین، سبب شد مولای متقیان امام علی (ع) نماد بزرگی و جوانمردی دنیا باشد تا ۱۷ شوال هر سال، روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نامگذاری شود.


ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی، ریشه در تفکر بزرگ شیعه و اسلام دارد و گود زورخانه و ورزش باستانی نماد فروتنی و تواضع ورزشکاران است که پهلوان در کنار پرورش جسم و تن، روحش را نیز از ناملایمت‌ها و صفات رذیله می‌زداید.


واژه پهلوان در ایران زمین واژه پرمفهومی است و سالهاست مردان بزرگی از جمله پوریای ولی و تختی آن را یدک می‌کشند، واژه‌ای که ریشه درخدا ترس و با خدا بودن دارد.


پهلوان بودن یعنی اینکه از من بودن بگذری و بر ما بودن تکیه کنی، ورزشی که نمادی است تا هرکسی می‌تواند صفات پاک و نیک انسانی را در وجودش پیدا کرده و در راه خدا به کار گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمایت سیاه پوستان آمریکا از اعتراضات ضد صهیونیستی
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • وحید شمسایی: بازی با ازبکستان جذاب می‌شود؛ رویای آنها فراتر از آسیاست
  • شن‌هایی که همچنان چِشم استکبار را می‌سوزاند
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات