Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:08:25 GMT

شاختار۰- ۰اینتر؛ فرصت سوزی عجیب نراتزوری

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۶۰۰

شاختار۰- ۰اینتر؛ فرصت سوزی عجیب نراتزوری

اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل مقابل شاختار متوقف شد.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر بعد از توقف در هفته اول مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب در دومین مسابقه خود مهمان شاختار اوکراین بود این بازی در پایان با تساوی بدون گل پایان پذیرفت.

 

اینتر کار را بهتر آغاز کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها در دقیقه 16 به اولین موقعیت مهم خود دست یافتند. روملو لوکاکو پس از، از دست دادن یک موقعیت تک به تک توپ را برای نیکولو بارلا ارسال کرد اما شوت فوق العاده این بازیکن با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

در دقیقه 18 باز هم این نیکولو بارلا بود که می توانست برای اینتر گلزنی کند اما ضربه او توسط دروازه بان شاختار دفع شد. با این حال کمک داور در این صحنه آفساید نیز اعلام کرده بود.

 

در ادامه باز هم اینتر بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و چند حمله روی دروازه شاختار ترتیب داد. نراتزوری در دقیقه 41 به یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه این تیم اوکراینی دست یافت. روملو لوکاکو پشت توپ ایستاد و ضربه محکمی را روانه دروازه کرد اما توپ او بعد از برخورد دروازه‌بان حریف و سپس تیر دروازه راهی کرنر شد.

 

در ادامه نیمه اول نیز اینتر چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه حریف ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها به گل منجر نشد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

اینتر نیمه دوم را هم بسیار خوب آغاز کرد و می توانست در دقیقه 54 به گل اول دست پیدا کند. ضربه مارسلو بروزویچ با دفع ناقص دروازه‌بان شاختار مواجه شد تا توپ در دهانه دروازه خالی جلوی پای لائوتارو مارتینز قرار بگیرد اما او در کمال ناباوری ضربه اش را به بیرون فرستاد.

 

در ادامه نیمه دوم نیز اینتر توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت صددرصدی روی دروازه حریف ایجاد کند تا بازی نهایتاً با نتیجه بدون گل پایان پذیرد.

شاختار دونتسک اوکراین اینتر میلان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شاختار دونتسک اوکراین اینتر میلان بدون گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏

به گزارش "ورزش سه"، جونگ وو یونگ، هافبک تهاجمی/وینگر 24 ‏ساله اهل کره جنوبی وقتی امروز به عنوان یار تعویضی برای ‏اشتوتگارت وارد زمین شد انگیزه زیادی داشت تا از بایرن مونیخ انتقام ‏بگیرتد.‏

جونگ که سال 2017 از کشورش کره به تیم زیر 19سال بایرن پیوسته ‏بود در فصل بعد به تیم اصلی بایرن پیوست و دو بازی هم برای این ‏تیم انجام داد. ولی باواریایی‌ها از عملکرد این ستاره کره‌ای راضی ‏نبوده و او را به تیم دوم بایرن فرستادند. ‏

او سپس به فرایبورگ رفت، بار دیگر به بایرن برگشت ولی دوباره به ‏تیم دوم فرستاده شد و چاره‌ای جز بازگشت به فرایبورگ نداشت. ‏جونگ تابستان گذشته به اشتوتگارت پیوست و امروز اولین بازی‌اش ‏را با پیراهن این تیم مقابل بایرن انجام داد. ‏

درحالیکه هفت دقیقه به پایان مانده بود ستاره کره‌ای اشتوتگارت ‌‏که ‏سابقه بازی در بایرن را داشت دروازه مونیخی‌ها را باز کرد. جونگ ‌‏وو ‏یونگ که به عنوان یار تعویضی وارد زمین شده بود ارسال عالی ‌‌‏اموومپا به تیر دوم را با ضربه سری محکم به طرف دروازه فرستاد. ‌‌‏توپ به نویر برخورد کرد ولی قدرت ضربه به حدی بود که از دست ‌‌‏نویر کاری ساخته نبود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) فرصت سوزی تامی آبراهام روی پاس سردار آزمون در دقیقه ۹۴
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • ستاره کره‌ای بعد از پنج سال از بایرن انتقام گرفت! ‏
  • آلبرت گودموندسون منتظر اینتر؛ ژرژ ایلنیکنا گزینه جایگزین مهاجم ایسلندی برای نراتزوری
  • اینتر علاقه‌مند به جذب ژرژ ایلنیکنا، ملقب به ویکتور اوسیمن جدید
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه