Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: انتظار این است که علما و معتمدین اهل سنت بازوی توانمند نظام در جهت رفع مشکلات باشند و برای انجام هر کار تابع قانون و برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی ۶ آبانماه در نشست شورای هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت ایرانشهر که با حضور علمای شاخص شیعه و اهل سنت این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک ولادت پیامبراکرم(ص) و گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به فرازهایی از خطبه ۹۴ نهج‌البلاغه، اظهار داشت: امیرالمومنین(ع)، حضرت محمد(ص) را اینگونه توصیف می‌کنند که ایشان شاخه‌ای بلند هستند که دست هر کس به میوه هایش نمی رسد و خاندان ایشان بهترین خاندان است، پیشوای هر پرهیزگاری است و هر کس که هدایت یافته باشد بینایی و بصیرتش از پیامبر اکرم(ص) است و پیامبر همچون چراغی است که پرتوی آن روشن و آتشی است که شعله ور شده و در اوج نور افشانی است روش او میانه روی و سنتش رشد و کمال است و سخن او فصل الخطاب است و حق و باطل را معین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: ما نیز در لباس علما و روحانیت با اقتدا به سیره پیامبر اکرم(ص)، نقش هدایتگری را بر عهده داریم.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان افزود: درکنار شوراهای تخصصی که در مرکز استان تشکیل شده شورای هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت شهرستان ایرانشهر نیز تشکیل شد تا در مواردمختلف برنامه ریزی های لازم توسط علمای اهل سنت آن هم به صورت کارشناسی شده و با عقل و خرد جمعی صورت گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خواستار توجه و سرمایه گذاری بیشتر علمای منطقه در این شورا شد و بیان داشت: حل مشکلات و معضلات جامعه به راحتی امکان پذیر نیست اما در مرحله اول باید فهرستی از مشکلات تهیه و سپس با اولویت بندی آن ها با برنامه ریزی به دنبال حل مشکلات باشیم.

وی خاطر نشان کرد: انتظار این است که علما و معتمدین اهل سنت بازوی توانمند نظام در جهت رفع مشکلات باشند و برای انجام هر کار تابع قانون و برنامه ریزی مناسب داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماينده ولي فقيه در استان سيستان و بلوچستان برنامه ریزی اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد

ایتنا - ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی، صاحب پمپ بنزین‌های روباتیک شد تا از این پس نیروی انسانی در سوختگیری دخالتی نداشته باشند.
شرکت ملی نفت ابوظبی یک بازوی روباتیک طراحی کرده که باک خودرو را در پمپ بنزین ظرف چند ثانیه پر می‌کند.

این بازوی روباتیک، در باک خودرو را باز کرده و بدون دخالت نیروی انسانی بنزین می‌زند. این روبات یک اپلیکیشن مکمل هم دارد که فرایند سوختگیری و میزان دریافت را برای مشتریان به ثبت می‌رساند.

زمانی که راننده وارد یکی از این پمپ‌بنزین‌های روباتیک می‌شود، با انتخاب نوع سوخت روی این اپلیکیشن یا یک نمایشگر لمسی کنار نازل کار را آغاز می‌کند.

پس از آن، بازوی روباتیک با یک نازل متناسب و حسگرهایی که تضمین می‌کند نازل موقع سوختگیری به‌طور صحیح در جای خود قرار گرفته است، کار سوختگیری را انجام می‌دهد. پس از پایان نیز روبات، نازل را از خودرو جدا می‌کند تا راننده بتواند محل را ترک کند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه ریزی کشور
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • ایران هیچ عقب گردی در حوزه اقتصاد و تولید نداشته است
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌‌ریزی کشور
  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  •  برنامه ریزی و حسن تدبیر را در اولویت قرار دهید
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • اولین پمپ بنزین رباتیک در امارات افتتاح شد