Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@03:03:06 GMT

لهستان از جانی دپ تجلیل می کند

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۷۸۳

لهستان از جانی دپ تجلیل می کند

جشنواره فیلم «کمرایمیج» لهستان با اهدای جایزه افتخاری از جانی دپ ستاره سینمای آمریکا تجلیل می کند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، جشنواره فیلم «کمرایمیج» لهستان با اهدای جایزه افتخاری از جانی دپ ستاره سینمای آمریکا تجلیل می کند. این جشنواره از جانی دپ به عنوان یک بازیگر با حساسیت بصری منحصر به فرد یاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام برگزارکنندگان جشنواره، قرار است فیلم «میناماتا» با بازی جانی دپ به عنوان اثر پایان بخش بیست و هشتمین دوره جشنواره «کمرایمیج» امسال نیز نمایش داده شود.

ستاره فیلم های «دزدان دریایی کاراییب» به دلیل پاندمی کرونا قادر به شرکت در جشنواره نیست با این حال او از راه دور و از طریق اینترنت به جشنواره ملحق می شود. دپ پاییز امسال مرد جشنواره های جهان بوده است، او چندی پیش در جشنواره های زوریخ و سن سباستین ظاهر شد با این حال این روزها دوباره اروپا درگیر بیماری کووید۱۹ شده است.

فیلم «میناماتا» را اندرو لویتاس کارگردانی کرده و فیلمبرداری آن را بنوا دلهام انجام داده است. این فیلم قرار است روز ۲۱ نوامبر بدنبال اهدای جوایز جشنواره به نمایش دربیاید.

جشنواره فیلم «کمرایمیج» لهستان که تخصصی‌ترین جشنواره فیلمبرداری جهان محسوب می‌شود، امسال بین روزهای ۱۴ تا ۲۱ نوامبر برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانی دپ دزدان دریایی کاراییب جشنواره فیلم جانی دپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید سالخورده، با بیان اینکه زمین لرزه سیرچ کرمان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین و در منطقه کوهستانی به وقوع پیوسته است افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته این زمین لرزه تا کنون خسارت مالی و جانی نداشته است.

عصر امروز چهارشنبه در ساعت ۱۷:۰۴ دقیقه زمین لرزه‌ای به قدرت ۴.۶ ریشتر بخش سیرچ از توابع شهرستان کرمان را لرزاند و قدرت آن در شهرهای اطراف منطقه همچون شهر کرمان احساس شد.

کد خبر 6094551

دیگر خبرها

  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت
  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • تجلیل از مقام معلمان در بوانات
  • آلمان: اروپا باید به یک اتحادیه امنیتی تبدیل شود
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • زمین لرزه سیرچ کرمان خسارت جانی و مالی نداشت
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره «طنز پهلو» در زادگاه پدر طنز معاصر ایران
  • حمله به کنیسه‌ای در پایتخت لهستان با ۳ بمب آتش‌زا
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود
  • تحولات اوکراین| سکوت کاخ سفید درباره نابودی ۶ موشک دوربرد