Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@02:38:10 GMT

توزیع 36 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۱۸۲۸

توزیع 36 هزار بسته معیشتی در بین مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در مرحله دوم رزمایش همدلی در قالب طرح احسان حسینی بیش از 39 هزار و 690 بسته معیشتی به ارزش 51 میلیارد و 827 میلیون ریال و بیش از 140  هزار پرس غذای گرم به ارزش 25 میلیارد و 946 میلیون ریال با مشارکت خیران، نیکوکاران و مردم نوع دوست استان بین مددجویان زنجانی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با ارائه گزارشی از توزیع سبد کالای حمایتی به مددجویان مورد حمایت این نهاد، گفت: به‌منظور کمک به معیشت خانواده‌های مورد حمایت کمیته امداد استان زنجان و با همکاری فروشگاه زنجیره‌ای رفاه استان سبد کالای حمایتی شامل اقلام ضروری از قبیل روغن، مرغ و برنج و سایر اقلام خوراکی بین 22 هزار و 275 خانوار جامعه هدف این نهاد توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از 85 درصد مددجویان مورد حمایت  سبد کالای خود را دریافت کرده‌اند، ادامه داد: به دلیل رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فرآیند توزیع به دور از ایجاد تجمع و ازدحام بوده و با رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی در حال انجام است و روزانه تعداد مشخصی از خانوارهای مورد حمایت نسبت به تهیه اقلام خود اقدام می‌کنند.

صفری افزود: تلاش می‌کنیم در روزهای آینده ۱۵ درصد باقیمانده نیز نسبت به دریافت سبد کالای خود اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه مردم نیک اندیش استان همواره در عرصه‌های خیر و احسان و اقدامات عام‌المنفعه پیشتاز بوده و این اندیشه و رفتار زیبای مردم ستودنی است، افزود: در سایه همین رفتار همواره شاهد رشد کمک‌های نیکوکاران، خیران و آحاد مردم در رفع نیازهای اساسی محرومان و مددجویان هستیم.

وی تصریح کرد: به برکت همین نیت خیرخواهانه و با حمایت‌های مادی و معنوی همه جانبه آنان، گام‌های موثری را به منظور رفع مشکلات اشتغال، معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن برداشته و گوشه‌ای از مشکلات این افراد را مرتفع کنیم.

صفری فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توجه ویژه به نیازمندان و جلوگیری از آسیب دیدن آنها از تبعات ویروس کرونا را راهگشا و حیاتی توصیف کرد و گفت: خروج از شرایطی که همه‌گیری ویروس کرونا ایجاد کرده است بدون همدلی و کمک مردم میسر نخواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از درخشش خوب و همراهی همیشگی آحاد مردم استان در برنامه‌ها و فعالیت‌های این نهاد، از آمادگی دفاتر ۱۴گانه کمیته امداد و ۱۱۶ مرکز نیکوکاری برای دریافت و توزیع احسان، هدایا و مساعدت‌های هم استانی‌های زنجانی در بین نیازمندان خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم نیکوکار و خیران، همچنین می‌توانند به روش‌های ساده و با شماره‌گیری کد مهربانی #۰۲۴*۱*۸۸۷۷* و شماره تلفن گویای  ۰۹۶۸۸۷۷ یاریگر نیازمندان و محرومان باشند.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: استان زنجان کمیته امداد رزمایش مددجویان مدیرکل کمیته امداد استان زنجان استان زنجان کمیته امداد مورد حمایت سبد کالای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت ستاد اجرایی فرمان امام ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی وقوع بارش‌های سیل آسا در جنوب استان سیستان و بلوچستان با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به کمک گروه‌های جهادی، بخشداران و دهیاران در مناطق سیل زده توزیع شد.

محمدترکمانه مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام با حضور در مناطق سیل زده در شهرستان‌های دشتیاری، کنارک و چابهار استان سیستان و بلوچستان گفت: توزیع بسته معیشتی به صورت روزانه از طریق مسیر‌های زمینی و هوایی به مناطق هدف در حال انجام است و بر اساس تاکید رئیس ستاد بعد از ارزیابی‌های دقیق و بررسی‌های میدانی توسط مسئولین استانی و گروه‌های مستقر در مناطق سیل زده بخشی از خسارت وارد شده به احشام و لوازم خانه، خانواده‌های محروم از طریق خریداری و تحویل احشام و لوازم خانه به این خانواده‌ها جبران خواهد شد.

همچنین به صورت مستمر آب معدنی در مناطق درگیر سیل توزیع می‌شود که در این میان حدود ۵۰ هزار بطری آب معدنی بزرگ در این مناطق توزیع شده است همچنین علاوه بر توزیع ۳ هزار پتو و ۸۰ رول موکت بیش از ۱۰ هزار غذای آماده و بیش از ۳۰ هزار پرس غذای گرم توسط قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ساماندهی و توزیع شده است.

گفتنی است وسایل مورد نیاز برای تخلیه آب از منازل خریداری شده و توسط گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده کار تخلیه آب در حال انجام است و درحال حاضر اکنون بیش از ۴۰ گروه جهادی با مجموعه قرارگاه مرکزی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام همکاری می‌کنند.

ترکمانه تاکید کرد: تا زمانی که این مناطق درگیر سیل باشند و مردم نیاز به کمک رسانی داشته باشند خدمات امدادرسانی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند