Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@14:32:48 GMT

افزایش 110 درصدی قیمت مسکن تا مهر امسال

تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۸۲۴۷۱

افزایش 110 درصدی قیمت مسکن تا مهر امسال

به گزارش افکارنیوز،

بر اساس آمار رسمی منتشر شده از سوی بانک مرکزی طی مهرماه امسال تعداد معاملات آپارتمان‌های مسکونی شهر تهران به 8700 واحد مسکنی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب 2.3 و 154.5 درصد افزایش رانشان می‌دهد.

در ماه مورد اشاره متوسط قیمت خرید و فروش یک مترمربع واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران 26 میلیون و 720 هزار تومان بود که نسبت به شهریور امسال و مهرماه سال گذشته به ترتیب 10 و 110.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

1 درصد افزایش یافته است.

تعداد معاملات مسکن شهر تهران طی 7 ماه نخست امسال 64 هزار و 600 فقره بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 77.6 درصد افزایش یافته است. در این مدت متوسط قیمت یک مترمربع  بنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر تهران 208.9 میلیون ریال بوده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 64.3 درصد افزایش یافته است.

بررسی شاخص کرایه مسکن اجاری در شهر تهران و در کل مناطق شهری طی مهرماه امسال نشان دهنده رشد به ترتیب معادل 26.8 و 29.6 درصد نسبت به ماه مشابه سال گذشته بوده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: بانک مرکزی مسکن کرایه مسکن بانک مرکزی قیمت مسکن مسکن کرایه مسکن درصد افزایش شهر تهران مشابه سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۲۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • افزایش نرخ دلار و یورو در معاملات امروز مرکز مبادله ارز و طلا
  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • افزایش ۱۱.۶ درصدی اهدای خون در قم
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد؟
  • سکه و طلا ارزان‌تر شد