Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیرالله کریمی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خیرنگار ایرنا افزود: در این مدت عملیات لوله‌گذاری خطوط جمع‌آوری و انتقال آب در قطرهای ۹۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ میلی‌متری به طول هفت کیلومتر اجرا و بیش از ٢٠ کیلومتر از شبکه آبرسانی در محدوده این شهر اصلاح شده است.
به گفته وی همچنین ۱۷ حلقه چاه برای افزایش سطح کمی و کیفی آب شهری ملارد حفر، تجهیز و راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عملیات ساخت و بهره‌برداری از مخزن ١٠ هزار مترمکعبی کشاورز برای تامین آب محدوده‌های محله سرآسیاب، عملیات ساخت و بهره‌برداری از مخزن و تلمبه‌خانه ١٠ هزار مترمکعبی شهیدان شوریابی برای تامین آب محدوده ملارد قدیم و خرید، نصب و راه‌اندازی تلمبه خانه مخزن ١٠ هزار مترمکعبی کشاورز را از دیگر اقدامات آبفای شهری ملارد برشمرد.
کریمی همچنین اصلاح و بهسازی محوطه و تاسیسات جانبی ۴۵ حلقه از چاه‌ها و هفت باب از مخازن شهر ملارد، اجرای عملیات تله متری بر روی مخازن و چاه‌های امور برای مدیریت توزیع آب در شبکه آبرسانی آب شهری، نصب سیستم اتوماتیک کنترل فشار بر روی تابلوهای راه‌انداز برق تلمبه‌خانه ۲ باب مخزنی و تملک زمین و ساخت مخزن ١٠ هزار مترمکعبی شهید روحی در محدوده مارلیک با پیشرفت ۲۰ درصدی را از دیگر اقدامات این شرکت عنوان کرد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ملارد اضافه کرد: در بخش فاضلاب این شهرستان نیر در سنوات اخیر بیش از ۱۲۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فرعی اجرا و برای ۶ هزار واحد خانگی و تجاری فاضلاب نصب شد.
کریمی افزود: همچنین در زمینی به مساحت ۱۴ هکتار مدول اول تصفیه‌خانه بزرگ فاضلاب شهرستان با ظرفیت ۳۶ هزار مترمکعب در شبانه‌روز به بهره برداری رسید که جمعیتی حدود ۲۳۵ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد.
وی با بیان اینکه این تصفیه‌خانه با روش SBR کار می‌کند، ادامه داد: احداث و اجرای شبکه‌های اصلی، فرعی و انتقال تصفیه‌خانه شهرستان ملارد بیش از ۲ هزار و ١٠٠ میلیارد ریال هزینه در برداشته است.
کریمی ادامه داد: در بخش مرکزی ملارد بیش از ۴۰ هزار اشتراک در غالب ١٢٠ هزار خانوار، تحت پوشش خدمات آب و فاضلاب این شهرستان قرار دارند.
شهرستان ملارد با بیش از ٤٠٠ هزار نفر جمعیت در غرب تهران واقع است.
 

برچسب‌ها ملارد کارآمدی دولت شرکت آب و فاضلاب استان تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ملارد کارآمدی دولت شرکت آب و فاضلاب استان تهران ملارد کارآمدی دولت شرکت آب و فاضلاب استان تهران اخبار کنکور ١٠ هزار مترمکعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۸۳۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر جمعه در بازدید از روند عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اهمیت این طرح برای شهر بندرعباس و تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با هدف رفع نیاز ۱۵ سال آتیِ مرکز استان، اظهار داشت: اجرای این پروژه در دولت سیزدهم سرعت گرفته است و تاکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرار داد جهت تکمیل تصفیه خانه و متعلقاتش منعقد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶ فاز در دست اقدام تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس سه فاز تکمیل و سه فاز نیز در حال اجرا است، گفت: مشکلاتی پیش‌روی سرعت بخشیدن به اجرای طرح وجود دارد که آن هم بحث ثبت سفارش کالاها و تجهیزات مورد نیز و حل مسائل ارزی مرتبط با تأمین تجهیزات وارداتی است که پیگیری به این منظور از طریق پایتخت آغاز شده است تا بتوانیم ارز مورد نیاز خرید تجهیزات مورد نیاز را تأمین کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از نارسایی‌های این پروژه این است که علی رغم هزینه کرد بالایی که در آن انجام شده است کل شهر بندرعباس را پوشش نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس ۶ هزار میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت، افزود: بهره‌برداری از این تصفیه خانه بخش عمده مشکلات فاضلاب بندرعباس را مرتفع می‌کند اما ضرورت دارد شبکه فاضلاب نهضت ملی مسکن بندرعباس و مجتمع‌های مسکن مهر فاقد شبکه نیز به این تصفیه خانه متصل شود.

دوستی از بررسی موضوع گسترش شبکه فاضلاب شهر بندرعباس با هدف اتصال به تصفیه خانه در کارگروه‌های تخصصی خبر داد و گفت: تمام همت ما این است که احداث تصفیه خانه طبق برنامه پیش برود و تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6095705

دیگر خبرها

  • بازدید استاندار هرمزگان از تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران
  • وحشت‌آفرینی شرور سابقه‌دار در غرب تهران | قدرت‌نمایی این مرد به زندان ختم شد
  • بیش از ۴ هزار میلیارد ریال برای احیای واحدهای تولیدی سیستان و بلوچستان هزینه شد
  • بازداشت شرور وحشت آفرین در غرب تهران
  • تعریف ۷۵ پروژه در قالب ۵۲ تصفیه‌خانه برای ۹.۳ میلیون نفر
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی